Na portalu pacjent.gov.pl udostępniliśmy czatbota odpowiadającego na pytania dotyczące koronowirusa - poinformował w niedzielę na Twitterze, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, Adam Niedzielski.
Uruchomiono też czatbota, czyli program do konwersacji na bazie sztucznej inteligencji, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania.
"Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej, aby rozpocząć rozmowę. Wersję głosową bota testujemy na infolinii TIP (Telefonicznej Informacji Pacjenta, PAP)" - napisał prezes NFZ.
Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590.
Na portalu https://t.co/uHxezEAVzu udostępniliśmy czatbot’a odpowiadającego na pytania dotyczące #koronowirus Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej aby rozpocząć rozmowę. Wersje głosową bot’a testujemy na infolinii #TIP pic.twitter.com/KXteWDyDFx
— Adam Niedzielski (@a_niedzielski) March 22, 2020