W Wielkiej Brytanii, klienci urażeni są świątecznym spotem sieci Tesco. Można w nim zobaczyć m.in. typową muzułmańską rodzinę, która rozpakowuje prezenty i przygotowuje świąteczny obiad.
Scena rozgrywa się w mieszkaniu, na tle choinki i przy dźwiękach kolędy.
Twórcy spotu, tłumaczą się, że chcieli pokazać wielokulturowość i różnorodność podczas chrześcijańskiego święta. Sam zarząd sieci na swojej stronie napisał „Przecież muzułmanie czy niewierzący także mogą obchodzić Boże Narodzenie. A swoją drogą Jezus jest także i muzułmańskim prorokiem”
W spocie, można również zobaczyć homoseksualną parę, rozmawiającą na temat indyka oraz rodzinę brytyjską, kłócącą się o sprawy kulinarne.
Reakcja klientów na spot była szybka i dosyć ostra. „Po co pokazywać, że muzułmanie obchodzą Boże Narodzenie skoro wszyscy wiemy, że tak nie jest” -to jedna z delikatniejszych reakcji internautów.