Poczta Polska buduje sieć automatów do odbioru paczek. Nowe automaty Poczty Polskiej do odbioru przesyłek staną wkrótce w placówkach pocztowych i sklepach Biedronka. Pierwsze z dwustu automatów pojawią się jeszcze przed wakacjami.
– Poczta Polska jest aktywnym uczestnikiem rynku eCommerce, który jest kluczowy dla polskiej gospodarki. Konsekwentnie chcemy proponować naszym klientom kolejne miejsca odbioru zakupów internetowych – mówi Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Możliwość odebrania przesyłki w automacie samoobsługowym jest trzecią najchętniej wybieraną formą odbioru po dostawie przez kuriera i odbiorze osobistym. Dane te potwierdza raport Gemius 2018 „Ecommerce w Polsce”, z którego wynika, że grupa osób aktywnie robiących zakupy online mieści się w przedziale wiekowym 15–49, z czego ponad połowa wskazuje automat samoobsługowy jako formę dostawy motywującą do robienia zakupów przez internet.
Cóż, XXI wiek.