W najbliższy weekend dziennik Adama Michnika ukaże się z nowym logo i makietą. Nowa odsłona "Gazety Wyborczej" ma mocniej oddzielać treść informacyjną od komentarzy.
Jak poinformował w rozmowie z wirtualnemedia.pl Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” zmiany są efektem sugestii czytelników oraz wyników badań fokusowych. – Wsłuchując się w głosy czytelników i analizując wyniki badań fokusowych postanowiliśmy wyraźniej oddzielić materiały informacyjne od komentarzy. Te ostanie prezentowane będą na szarym tle – poinformował. – Zmianie ulegnie również układ działów - na przykład tematy związane z gospodarką będą publikowane na wcześniejszych stronach wydania – dodał.
„Nam nie jest wszystko jedno”
Oprócz wyżej wymienionych zmian, pojawi się również nowy logotyp dziennika. Nowe logo uwydatni napis "Wyborcza", mniejszą czcionką zapisany zostanie drugi człon nazwy. Tytuł gazety opatrzony będzie dopiskiem „Nam nie jest wszystko jedno”.
Nowej odsłonie dziennika towarzyszyć będzie hasło "Wyborcza w skrócie to Wy".
Nowe logo @gazeta_wyborcza i hasło. Bardzo na tak! pic.twitter.com/gpjR5B3iYK
— Jacek Gratkiewicz (@jac_grat) 3 czerwca 2016