Grupa Lotos inwestując w ub.r. w reklamę telewizyjną nie wydała nawet złotówki na reklamy w TVN i kanałach tematycznych należących do Grupy TVN - informuje portal Wirtualnemedia.pl. Co jest tego powodem? - Nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mateusz Cabak z biura komunikacji Grupy Lotos.
Jak podają Wirtualnemedia.pl grupa Lotos zredukowała wydatki reklamowe nie tylko na antenie TVN, ale także w należących do Grupy TVN kanałach tematycznych.
Jak podkreśla Mateusz Cybak z biura komunikacji Grupy Lotos, spółka dobierała kanały telewizyjne we współpracy z domem mediowym, na bazie dopasowania stacji do odpowiedniej grupy docelowej oraz wynegocjowanych warunków emisji reklam.
– W 2016 roku, z uwagi na rozgrywki Euro, Lotos prowadził działania wynikające ze sponsorowania reprezentacji Polski w piłce nożnej. Działania były prowadzone zarówno w TVP, jak i Polsacie, które transmitowały mecze Euro. Ograniczenie wydatków reklamowych w TVN wynikało m.in. z faktu, że stacja ta nie transmituje wydarzeń sportowych i nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany - tłumaczy Mateusz Cabak.
Najnowsze
NASZ NEWS! PiS poprze Karola Nawrockiego jako kandydata na prezydenta
Orędzie Putina. Zapowiada użycie potężnej broni nie tylko przeciwko Ukrainie
Rosja wystrzeliła międzykontynentalny pocisk balistyczny - Polska poderwała myśliwce
Hernand: nikt nie może pełnić funkcji Prokuratora Krajowego zamiast pana Barskiego