Organizacja HejtStop, która walczy z mową nienawiści w Internecie, prowadzi kontrowersyjną kampanię. Na plakatach kilka noworodków leży na sali szpitalnej, a na opaskach z imionami mają hasła: „Pedał”, „Szmata”, „Brudas”. Akcja prowadzona jest pod hasłem „A jeśli kiedyś tak nazwą Twoje dziecko?”
HejtStop chce zwrócić uwagę na problem mowy nienawiści w internecie. Kampania obejmuje m.in. prasę, internet oraz bilboardy.
– Wystarczy kilka sekund, aby przeciwstawić się zalewowi krzywdzących treści w sieci. W kampanii zaprezentowano narzędzie do realnego przeciwdziałania mowie nienawiści w Internecie – tłumaczy przedstawicielka organizacji HejtStop Joanna Grabarczyk.
Najnowsze
Gwiazda NBA LeBron James zawiesza konta w mediach społecznościowych
Ponad 800 osób może zostać zwolnionych w Raciborzu. Rafako dziś podjęło decyzję!
Mocne. Gembicka zgłasza wniosek o przebadanie Kołodziejczaka na obecność substancji psychoaktywnych
Szef SEC zrezygnował, rynek kryptowalut wystrzelił w górę!