Przejdź do treści
E-wizyty w ZUS-ie. Duże ułatwienia dla klientów
Opoka.news

Obostrzenia spowodowane aktualną sytuacją epidemiczną w kraju spowodowały, że wiele firm i instytucji przeszło na zdalny tryb pracy. Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) zamierza zrobić ukłon w stronę interesantów. Wspólnie z firmą Comach opracowywany został system obsługi na odległość, e-wizyt.

Comarch i e-wizyta w ZUS-ie

System został opracowany w oparciu o rozwiązania stosowane w telewizytach lekarskich. Opanowane rozwiązania pozwoliły przełożyć się na zarządzanie zdalnymi wizytami w ZUS-ie.

Comarch, polska firma zajmująca się obszarem IT, stworzyła personalizowany system e-Wizyta, przeznaczony do omawiania, umawiania i przeprowadzania wideorozmów z klientami. dzięki zabezpieczeniom w systemach medycznych, połączenie poprzez e-Wizytę w ZUS-ie jest szyfrowane, chroniąc dane poufne klientów.

System e-Wizyta w ZUS-ie zapewnia profesjonalizm kontaktu, chroniąc przed cyber nadużyciami, które mogą dotyczyć również placówek.

System dostosowany do wielozadaniowości instytucji

Reakcja ZUS-u umożliwiła dostosowanie systemu pod wielostanowiskowy charakter pracy konsultantów w każdym polskim oddziale. Klienci mają możliwość zamówienia wizyty z 6. obszarów tematycznych. Nie będzie konieczności pojawiania się osobiście w placówce. Rozwiązanie wdrożono we wszystkich 43. oddziałach w Polsce. W grudniu zwiększono liczbę stanowisk, na których odbywa się zdalna obsługa klientów. Dzięki temu liczba równoczesnych e-Wizyt wzrosła ze 172. do niemal 300.

Szeroki zakres świadczeń

Rezerwując e-Wizytę w ZUS-ie należy wybrać jej temat przewodni. Klienci mogą porozmawiać z konsultantem o sprawach związanych z emeryturami, rentami, wypłatą zasiłków, prowadzeniem firmy, ulgami, umorzeniami, a także uzyskać informacje o zasadach korzystania z tzw. tarczy antykryzysowej. Podczas spotkania jest możliwość potwierdzenia profilu na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Połączenie z konsultantem będzie możliwe za pomocą komputera z dostępem do Internetu i kamerki internetowej, czy smartfon lub inne urządzenie z dostępem do Internetu.

Korzyści z cyfryzacji ZUS-u

Wprowadzenie nowego systemu pozwoliło na rozładowanie kolejek w placówce oraz umożliwiło szybsze załatwienie spraw przez interesantów. Ich poufne dane są całkowicie bezpieczne dzięki szyfrowanym połączeniom.

Bezpieczeństwo wizyt

Zdalne funkcjonowanie ZUS-u zapewnia pełne bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i pracownikom. System zdalnej obsługi klienta pozostanie z nami nawet po zdjęciu obostrzeń wynikających z rozprzestrzenianiem się COVID-19.

- Zdalne wizyty zapewniają dużą wygodę dla klientów i pracowników – zapewnia ZUS.

 O zakresie możliwości systemu można przeczytać na: https://www.comarch.pl/healthcare/e-wizyta-w-zus/

PAP

Wiadomości

Na Bałkanach najgorętsze lato od ponad 130 lat!

5 ofiar śmiertelnych rosyjskich ataków na Konstantyniwkę i Toreck

Powstrzymamy korporacje i Chiny. Trump zapowiada walkę o zdrowie

Jaki o Tusku: To opętany człowiek

Niedźwiedź zaatakował mężczyznę w parku!

Maliszewski: zamiast reformy sądownictwa, mamy chaos

Co będzie z subwencją dla Prawa i Sprawiedliwości?

Dyplomacja kulinarna na 16. Edycji Europejskiego Festiwalu Smaku

Dymisja Macrona? Demonstrowało 150 miast!

Ryba: nasz rząd zajmuje się wojną domową, a nie zewnętrzną

Bagiński: niewybudowanie CPK to zdrada gospodarcza

Co ciekawego można robić na Lubelszczyźnie?

85 lat temu skapitulowała polska załoga Westerplatte...

Express Republiki | 07.09.2024

Ratował syna, sam utonął! Co z dzieckiem?

Najnowsze

Na Bałkanach najgorętsze lato od ponad 130 lat!

Niedźwiedź zaatakował mężczyznę w parku!

Maliszewski: zamiast reformy sądownictwa, mamy chaos

Co będzie z subwencją dla Prawa i Sprawiedliwości?

Dyplomacja kulinarna na 16. Edycji Europejskiego Festiwalu Smaku

5 ofiar śmiertelnych rosyjskich ataków na Konstantyniwkę i Toreck

Powstrzymamy korporacje i Chiny. Trump zapowiada walkę o zdrowie

Jaki o Tusku: To opętany człowiek