Telewizja Republika osiągnęła aż 137 proc. wzrostu w grupie komercyjnej 16-49. - To sukces całego zespołu TV Republika. Dzięki ciężkiej pracy i reagowaniu na to, co dzieje się w Polsce, widzowie chętniej nas oglądają - mówi Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika.
- Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja Republika - udział tej stacji wzrósł o 137,50 proc. do 0,02 proc. Również i tutaj największy spadek - o 64,37 proc. do 0,03 proc. - odnotowała Superstacja – informują Wirtualne Media.
Największy udział wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 22,93 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN oraz Polsat News, który awansował z czwartej lokaty. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,34 proc. udziału, po wzroście względem lutego 2019 roku o 53,02 proc. I tutaj Telewizja Republika może pochwalić się ogromnym wzrostem. Zanotowała 32 proc. wzrostu do lutego 2019 roku.
Telewizja Republika uruchomiła ostatnio program pt. Ponad Prawem, który opowiada historie ludzi pokrzywdzonych przez sądy. Program emitowany jest od poniedziałku do piątku o godz. 17:40. Prowadzącym jest Adrian Stankowski. Zmieniła również szaty graficzne wielu programów, wprowadziła nowe twarze co spowodowało, że stała się atrakcyjnym źródłem informacji dla coraz większej liczby odbiorców.
Dorota Kania, redaktor naczelna Telewizji Republika powiedziała, że ten dobry wynik wynika z ciężkiej pracy całego zespołu telewizyjnego i portalowego. - Staramy się coraz bardziej reagować na to, co dzieje się aktualnie w Polsce i na świecie. Nasze programy nt. koronawirusa były monitorowane i aktualizowane na bieżąco, co zwiększyło na pewno oglądalność naszej stacji. Poza tym, wprowadziliśmy kilka zmian i nowy program pt. Ponad Prawem, który bardzo dobrze jest oglądany - mówi Kania.
Trzeba dodać również, że Telewizja Republika osiąga również sukces na kanale YouTube, gdzie ma prawie 200 tys. subskrybentów.