„Gazeta Polska Codziennie” zwiększa sprzedaż, „Wyborcza” drastycznie w dół…
Portal Wirtualne Media opublikował, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, wyniki sprzedaży dzienników w 2016 r. Niemal wszystkie dzienniki odnotowały tendencję spadkową, zyskały jedynie „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”.
Liderem zestawienia jest „Fakt”, który sprzedawał średnio 277 989 egzemplarze. To mimo wszystko o 8,58 proc. mniej niż w roku 2015 r.. Za nim uplasował się „Super Express” z 137 209 egzemplarzami, co również jest spadkiem o 4,42 proc. Dużo większy spadek, bo aż o 10,41 proc. odnotowała „Gazeta Wyborcza”, która sprzedawała 95 950. Tendencję wzrostową odnotowała „Gazeta Polska Codziennie”, która zyskała 4,55 proc. sprzedając 19 498 egzemplarzy. Również o 4,55 proc. zyskała „Rzeczpospolita”, która sprzedawała średnio 8 230 sztuk swojego papierowego wydania.