Pensja minimalna w 2022 roku. Rząd zdecydował o wysokości wynagrodzeń
Do 15 września rząd przyjmie rozporządzenie ws. płacy minimalnej w 2022 i minimalnej stawki godzinowej. Propozycja wynagrodzenia wyniesie 3 tys. zł, natomiast minimalnej stawki godzinowej – 19,60 zł.
Za przygotowanie rozporządzenia odpowiada Ministerstwo rozwoju, pracy i technologii.
Zgodnie z przepisami ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, rząd odpowiada za ustalenie na następny rok minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej.
Ustalone przez Radę Ministrów na 2022 r. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej nie mogą być niższe od kwoty zaproponowanej Radzie Dialogu Społecznego do negocjacji.
Najnowsze
Kolejna redakcja z wezwaniem prokuratury. Jarosław Kaczyński mówi o „uderzeniu w wolność słowa”
Książulo sprawdził, co sprzedaje Skolim. Wydał ponad 1000 zł i ostro podsumował zakupy
Raport KRRiT za 11 listopada: Telewizja Republika liderem oglądalności wśród wszystkich kanałów