Sprzeczka klienta z ekspedientem jednego ze sklepów Żabka w Warszawie zakończyła się awanturą z użyciem noża. Klient, który ranił pracownika sklepu zbiegł z miejsca zdarzenia i obecnie jest poszukiwany.
Zdarzenie miało miejsce w sobotę rano, jednak do konfliktu między klientem a pracownikiem doszło z powodu zakupu, którego mężczyzna dokonał poprzedniego dnia – informuje Komenda Stołeczna Policji.
W piątek sprawca kupił doładowanie do telefonu, które najprawdopodobniej nie zadziałało. W sobotę pojawił się w Żabce ponownie i chciał złożyć reklamację, jednak sprzedawca jej nie przyjął, w wówczas doszło do awantury.
Klient opuścił sklep, przewracając po drodze towar na półkach. Pracownik wybiegł zanim i wtedy został zaatakowany nożem. Ekspedient ma rany na twarzy, ręce i brzuchu. Po zdarzeniu trafił do szpitala. Sprawca jest poszukiwany przez policję.
Funkcjonariusze zabezpieczyli monitoring ze sklepu i zapis z kamer umieszczonych na zewnątrz budynku.