Poczta Polska wchodzi mocno na rynek e-commerce
Poczta Polska coraz mocniej wchodzi na rynek e-commerce. - Oferujemy w tej chwili najszerszą ofertę dostaw w Polsce. Z jednej strony mamy pełnowymiarowe usługi kurierskie, mamy tańsze usługi paczkowe i dobrze rozwinięty sektor dostaw listownych - mówi w programie Ekonomia Raport Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Posłuchaj o tym, co oferuje i jak rozwija się Poczta Polska:
Telewizja Republika
Komentarze
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Niemcy zwracają część skradzionych polskich obiektów dziedzictwa kultury. "<Waciki> z Niemiec, by Polacy przestali mówić o należnych reparacjach"
Sikorski chce zdelegalizować partię Brauna. Tak wyobraża sobie pluralizm w Polsce rządzonej przez Tuska
Najnowsze
Sochan nie pomógł Spurs w meczu z Timberwolves. Thunder notują kolejne zwycięstwo
Małopolski poranek pełen energii – „Wstajemy” z Piwnicznej-Zdroju
Po co nam Tusk, skoro jest Merz? Wraca sprawa nieobecności premiera w Genewie