Poczta Polska wchodzi mocno na rynek e-commerce
Poczta Polska coraz mocniej wchodzi na rynek e-commerce. - Oferujemy w tej chwili najszerszą ofertę dostaw w Polsce. Z jednej strony mamy pełnowymiarowe usługi kurierskie, mamy tańsze usługi paczkowe i dobrze rozwinięty sektor dostaw listownych - mówi w programie Ekonomia Raport Grzegorz Kurdziel, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.
Posłuchaj o tym, co oferuje i jak rozwija się Poczta Polska:
Telewizja Republika
Komentarze
Najnowsze
Alert RCB dla pomorskiego przed silnym wiatrem. "Zabezpiecz dobytek i unikaj otwartych przestrzeni"
Balony i drony znad Białorusi. Państwo działa na ślepo? | #PolitycznePodsumowanieTygodnia
Czy wiceszef kancelarii Tuska doprowadzi do wyrzucenia z pracy wybitnego naukowca?