PKP inwestuje w PR. Za dużo wpadek wizerunkowych?
Nowoczesne pociągi Pendolino okazały się źródłem wielu wizerunkowych wpadek dla PKP Intercity. Szefowie spółki postanowi zainwestować w agencję PR, która od tej pory będzie trzymała rękę na pulsie. Za obsługę zapłacą 1,1 mln zł.
Jak donosi portal biztok.pl, do przetargu stanęło 9 agencji: AM Art, Havas PR, Papajastudio, TBT i Wspólnicy, Profile, Glaubicz Garwolińska Consultants, Martis Consulting oraz First PR. Najlepiej oceniania była ostatnia firma i to z nią PKP Intercity podpisało trzyletni kontrakt opiewający na 1 059 030 zł.
Agencja First Public Relations została zarejestrowana już w 1990 r. Do swoich klientów First PR zalicza takie firmy jak Boeing, GE, Roche, PZU, Orlen i Orange, ale także nieistniejącą już od 1991 r. linię lotniczą Pan Am.
Polecamy Radio Republika
Wiadomości
Najnowsze
Rząd Tuska chce dobić komunikację autobusową? Matysiak alarmuje
Pierwsza Dama wspiera organizację piłkarskich Mistrzostw Europy Kobiet
Leśkiewicz o ataku Sikorskiego na prezydenta: powinien najpierw poświęcić chwilę na przeczytanie konstytucji