PKP inwestuje w PR. Za dużo wpadek wizerunkowych?
Nowoczesne pociągi Pendolino okazały się źródłem wielu wizerunkowych wpadek dla PKP Intercity. Szefowie spółki postanowi zainwestować w agencję PR, która od tej pory będzie trzymała rękę na pulsie. Za obsługę zapłacą 1,1 mln zł.
Jak donosi portal biztok.pl, do przetargu stanęło 9 agencji: AM Art, Havas PR, Papajastudio, TBT i Wspólnicy, Profile, Glaubicz Garwolińska Consultants, Martis Consulting oraz First PR. Najlepiej oceniania była ostatnia firma i to z nią PKP Intercity podpisało trzyletni kontrakt opiewający na 1 059 030 zł.
Agencja First Public Relations została zarejestrowana już w 1990 r. Do swoich klientów First PR zalicza takie firmy jak Boeing, GE, Roche, PZU, Orlen i Orange, ale także nieistniejącą już od 1991 r. linię lotniczą Pan Am.
Polecamy Życzyn. Akt dywersji
Wiadomości
Kilkadziesiąt godzin po wysadzeniu torów Tusk zapowiada posiedzenie Komitetu ds. Bezpieczeństwa Narodowego
Internauci punktują wypowiedzi Gawkowskiego po zniszczeniu torów pod Życzynem: "Oni nawet nie komunikują się między sobą w rządzie"
Tomasz Sakiewicz o tłumaczeniach ministrów Tuska ws. aktów dywersji: "Puszczali pociągi po wysadzonym torze i nie sprawdzili co na nim się dzieje"
Debata Pracodawcy Godnego Zaufania: Wzrost wynagrodzeń tak, ale w powiązaniu z rozwojem gospodarki
Artykuł sponsorowany
Najnowsze
Napastnicy zaatakowali szkołę i uprowadzili 25 uczennic!
Kilkadziesiąt godzin po wysadzeniu torów Tusk zapowiada posiedzenie Komitetu ds. Bezpieczeństwa Narodowego
Żurek skazał śledztwo ws. dywersji na niepowodzenie. "Agenci mogą zapaść się pod ziemię"