PKP inwestuje w PR. Za dużo wpadek wizerunkowych?
Nowoczesne pociągi Pendolino okazały się źródłem wielu wizerunkowych wpadek dla PKP Intercity. Szefowie spółki postanowi zainwestować w agencję PR, która od tej pory będzie trzymała rękę na pulsie. Za obsługę zapłacą 1,1 mln zł.
Jak donosi portal biztok.pl, do przetargu stanęło 9 agencji: AM Art, Havas PR, Papajastudio, TBT i Wspólnicy, Profile, Glaubicz Garwolińska Consultants, Martis Consulting oraz First PR. Najlepiej oceniania była ostatnia firma i to z nią PKP Intercity podpisało trzyletni kontrakt opiewający na 1 059 030 zł.
Agencja First Public Relations została zarejestrowana już w 1990 r. Do swoich klientów First PR zalicza takie firmy jak Boeing, GE, Roche, PZU, Orlen i Orange, ale także nieistniejącą już od 1991 r. linię lotniczą Pan Am.
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Mecenas Bartosz Lewandowski ujawnia, jak TSUE rozszerza definicję „sądu”. Wskazuje na poważny problem dla Polski
Finał „Stranger Things” będzie jak pełnometrażowy film! Netflix ujawnia czas trwania ostatniego odcinka
Najnowsze
Finał „Stranger Things” będzie jak pełnometrażowy film! Netflix ujawnia czas trwania ostatniego odcinka
Debata Pracodawcy Godnego Zaufania: Wzrost wynagrodzeń tak, ale w powiązaniu z rozwojem gospodarki
Artykuł sponsorowany
Wojna o "Barbórkę" w JSW. Zarząd chce obciąć pieniądze