„Audi godzi w naszą historię i ducha narodowego”

Na profilu FB Audi Polska pojawiła się nietypowa reklama jednego z najnowszych ich modeli. Sam wygląd i prezencja auta pozostaje kwestią gustu, natomiast miejsce, w jakim zostało zrobione zdjęcie, budzi spore kontrowersje.
Samochód został sfotografowany na tle Pomnika Powstania Warszawskiego na Placu Krasińskich. Niemiecka myśl technologiczna, która się prezentuje przy polskich bohaterach wzbudza niepokój. – Nie jest to miejsce na takie reklamy – stanowczo zaznaczył w rozmowie telefonicznej Tadeusz Płużański, historyk.
– Jest to specyficzna i dziwna forma reklamy Niemców w obliczu zbrodni wojennych, których się dopuścili. Powstanie Warszawskie jest z jedną z większych zbrodni w wykonaniu nazistów. Pomnik upamiętnia setki tysięcy cywilów, żołnierzy, ludzi kultury i sportu, którzy zginęli za sprawą Niemców i właśnie ich technologii wojennej. Robienie takich „reklam” jest po prostu niesmaczne. Godzi to w nasza historie i ducha narodowego. Liczę na szybką interwencję w tej sprawie i wycofanie reklamy z mediów – skomentował dla nas T. Płużański.
Po naszej publikacji na temat skandalicznej reklamy, Audi usunęło zdjęcie ze swojej strony Facebookowej
Polecamy Poranek Radia Republika
Wiadomości
Żukowska lekceważy zagrożenia związane z nielegalną migracją. Mówi o "zmanipulowanych obrazkach" i "straszeniu Polaków"
Saryusz-Wolski o projekcie nowych Wieloletnich Ram Finansowych: zamiast wspierać słabszych, środki pójdą do liderów
Najnowsze

Saryusz-Wolski o projekcie nowych Wieloletnich Ram Finansowych: zamiast wspierać słabszych, środki pójdą do liderów

Niebawem zmiany w rządzie. Co ustalił Hołownia z Tuskiem?

Berkowicz o dziurawej granicy z Niemcami: gdyby nie patrole obywatelskie, to Polacy by się o tym nie dowiedzieli [WIDEO]
