Telewizja Republika odnotowała imponujący wzrost oglądalności w dniu 11 listopada, stając się najchętniej wybieraną stacją informacyjną w Polsce. Według danych Nielsen Audience Measurement, udział stacji w rynku (SHR) wyniósł aż 6,54%, co pozwoliło jej po raz kolejny wyprzedzić dotychczasowego lidera, TVN24.
"Absolutna dominacja przez cały dzień" – tak wyniki oglądalności skomentował w serwisie X Michał Rachoń. "Nasza przewaga nad stacją z Wiertniczej była mniej więcej taka sama jak średnia dobowa oglądalność stacji, które w tej konkurencji znajdują się na kolejnych miejscach" – dodał, podkreślając znaczący dystans dzielący Telewizję Republika od konkurencji.
Opublikowany wykres oglądalności ilustruje wyraźną przewagę Republiki (oznaczonej kolorem niebieskim) nad TVN24 (kolor żółty) w ciągu całego dnia. Dane te potwierdzają, że widzowie w Święto Niepodległości chętniej śledzili relacje i programy oferowane przez Telewizję Republika.
Republika dominuje również w Internecie
Imponująca aktywność użytkowników pojawiła się również na portalu Republiki, który zanotował 1.300.000 odsłon. Zamieszczone w tym dniu materiały w serwisie Youtube wygenerowały natomiast kolejne 2.400.000 wyświetleń.
To już kolejny raz, gdy Telewizja Republika osiąga pozycję lidera wśród polskich stacji informacyjnych. Sukces ten motywuje naszą stację do dalszego rozwijania oferty programowej i umacniania swojej pozycji na rynku medialnym. Jest to możliwe tylko dzięki Państwu! Dziękujemy!
Źródło: Nielsen Audience Measurement, x.com, Republika