Do czego to doszło... Homo-propaganda na wódce!
Od kilku dni krążą po Twitterze zdjęcia jednej z obecnie francuskich wódek pod hasłem "Choose love" - "wybierz miłość". Zdjęcia alkoholu z półek sklepowych wskazują, jakoby była już w sprzedaży na Wyspach Brytyjskich. Etykiety uwidaczniają pary heteroseksualne, ale też homofilskie, przedstawiające dwóch mężczyzn i dwie kobiety, rzecz jasna w tęczowych barwach.
Wódka, jak wódka - 40%, ale przy takich obrazkach na etykiecie, wymagana jest jeśli nie wstrzemięźliwość, to przynajmniej dużo czegoś do popijania, bo taki widok przyprawia o niepożądane efekty uboczne.
A few more photos of our Smirnoff #ChooseLove collaboration with @RobJamesBailey, just because it's Friday
— Design Bridge (@Design_Bridge) 16 czerwca 2017
https://t.co/POZvGEAeL7 pic.twitter.com/XUmkeDZ1cG