Awaria Twittera. Firma już drugi dzień walczy z problemem
Około 40 tys. użytkowników Twittera zgłosiło, że ma problemy z dostępem do platformy. Serwis od dwóch dni pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Globalna awaria Twittera nastąpiła w piątek późnym wieczorem. Serwis społecznościowy otrzymał kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń od użytkowników, którzy mieli problem z korzystaniem z platformy.
Według statystyk serwisu Downdetector.com, zajmującego się monitorowaniem problemów na różnorodnych platformach w sieci, utrudniony dostęp do Twittera w sam piątek zgłosiło 40 tys. Nie wykluczone jednak, że liczba ta jest dużo większa.
Przyczyny awarii pozostają nieznane
Komunikat o występujących problemach opublikował także sam Twitter.
- Niektórym z was tweety mogą się nie ładować. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i wkrótce wrócicie na oś czasu - zapewnił portal we wpisie.
Problemy z serwisem utrzymują się również w sobotę. Wielu użytkowników nadal nie może w pełni korzystać z Twittera. Utrudniona jest m.in. możliwość logowania, dodawania nowych wpisów, czy też przeglądania portalu.
- Naprawiamy problem z naszymi serwerami, aby wkrótce wszystko wróciło do normy - zapewnił serwis w kolejnym wpisie.
Nie wiadomo co dokładnie było przyczyną awarii.
Twitter to jeden z największych serwisów społecznościowych na świecie, który powstał w 2006 roku. Portal jest chętnie wykorzystywany przez osoby publiczne, w tym m.in. przez polityków, dyplomatów, czy publicystów.
Tweets may not be loading for some of you. We’re working on fixing a problem and you’ll be back on the timeline soon.
— Twitter Support (@TwitterSupport) April 17, 2021