Robert Kubica wystartuje w wyścigu Rolex 24 w Daytonie. Wielkie emocje gwarantowane!

High Class Racing zatwierdził listę kierowców na wyścig Rolex 24 w Daytonie. W barwach duńskiego zespołu gościnnie pojedzie Robert Kubica.
Daytona to obok Le Mans 24 jeden z najważniejszych wyścigów długodystansowych na świecie.
Rozgrywany jest na Florydzie nieprzerwanie od 1962 roku.
High Class Racing zatwierdził listę kierowców na wyścig Rolex 24 w Daytonie. W barwach duńskiego zespołu gościnnie pojedzie Robert Kubica.
Robert Kubica w sezonie 2021 będzie testowym kierowcą zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN występującego w Formule 1.
Poprowadzi prototyp Oreca 07 Gibson LMP2.
– Jestem bardzo wdzięczny za szansę, jaką otrzymałem od High Class Racing. Zaproszenie do startu na torze Daytona International Speedway będzie dla mnie nowym wyzwaniem. W swojej karierze skupiałem się do tej pory na wyścigach sprinterskich. Co prawda przed czterema laty startowałem w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, ale musiałem się wycofać z powodu problemów technicznych. Ten wyścig będzie ode mnie wymagał zupełnie innego podejścia opartego na pracy zespołowej, świetnej wytrzymałości i przygotowaniu fizycznym. Nowością będzie dla mnie także samochód Oreca LMP2 – stwierdził Robert Kubica.
– Jestem podekscytowany całym wyścigiem i otoczką wokół niego. Daytona to dla mnie kolejna okazja, żeby ścigać się na najwyższym poziomie z zawodnikami światowej klasy. Już nie mogę się doczekać pracy z tak wspaniałym zespołem. Teraz skupiam się na tym, żeby jak najlepiej przygotować się do startu – dodaje Kubica.
Zaangażowanie Roberta Kubicy, kojarzonego spontanicznie z PKN ORLEN przez 70% respondentów, przynosi koncernowi wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe.
– Poprzez sponsoring motorsportu docieramy do miliardów kibiców na całym świecie i umacniamy globalne postrzeganie naszej marki. Wspierani przez nas zawodnicy z sukcesami występują w Formule 1, Dakarze czy żużlowych Grand Prix, a teraz również w wyścigu 24h Daytona. Prezentacja naszego logotypu szerokiej publiczności przekłada się bezpośrednio na nasz biznes, który obecnie prowadzimy w ponad 110 krajach na całym świecie – mówi Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.
Według badań Nielsen TV Exposure Analysis z 2020 roku, w ciągu pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN wyniósł ponad 400 milionów złotych. Natomiast według badań instytutu ARC Rynek i Opinia z 2019 roku co 6. kierowca przyznaje, że sponsoring Kubicy wpłynął na częstsze korzystanie ze stacji ORLEN.
Polecamy Poranek Radia
Wiadomości
Kurzejewski: obecni rządzący chcą przyzwyczaić Polaków, że drony będą spadać, że jest niebezpiecznie
Amerykański ośrodek analityczny zbadał sprawę rosyjskich dronów nad Polską. Podaje, jaki był cel Kremla
Morawiecki apeluje do rządu Tuska: czas na deregulację polskiego prawa i zamówień MON na rzecz polskiego sektora dronowego
Najnowsze

Amerykański ośrodek analityczny zbadał sprawę rosyjskich dronów nad Polską. Podaje, jaki był cel Kremla

Morawiecki apeluje do rządu Tuska: czas na deregulację polskiego prawa i zamówień MON na rzecz polskiego sektora dronowego

Błaszczak krytykuje wpis Sikorskiego: trzeba wykorzystać sytuację do tego, żeby zbudować Fort Trump
