Cristiano Ronaldo jest najbardziej pożądanym przez marki influencerem na świecie. Według raportu platformy HopperHQ piłkarz może oczekiwać 1,6 mln dol. za pojedynczy post promujący na Instagramie.
Coroczna lista HopperHQ klasyfikuje celebrytów i gwiazdy sportu według tego, ile mogą zarobić na sponsorowanych postach na Instagramie. Firma twierdzi, że do tworzenia rankingu wykorzystuje „dane wewnętrzne, arkusze stawek agencji i informacje publiczne”.
Ronaldo przeskoczył Dwayna Johnsona
Piłkarz jest na szczycie listy po raz pierwszy. Poza Ronaldem i Lionelem Messim w pierwszej dziesiątce są tylko amerykańscy celebryci. Ronaldo przeskoczył w tym roku zeszłorocznego zwycięzcę, aktora Dwayne'a Johnsona. Na ostatnim miejscu podium znalazła się piosenkarka Ariana Grande. To piąta odsłona listy HopperHQ. Wcześniej poza Johnsonem najwięcej warte dla marek były posty Seleny Gomez i dwukrotnie Kylie Jenner.
Ronaldo kilka tygodni temu stał się najchętniej obserwowanym użytkownikiem Instagrama. Jego konto śledzi 308 mln osób.