Dla wszystkich fanów motoryzacji ORLEN przygotował wspaniałą atrakcję. W najbliższych tygodniach miłośnicy Formuły 1 będą mogli podziwiać samochód Scuderia AlphaTauri przygotowany na tegoroczny sezon. To nie tylko świetna okazja do zobaczenia bolidu na żywo, ale także do poczucia ducha rywalizacji. Ekspozycję będzie można zobaczyć na dziesięciu stacjach paliw w Polsce należących do Koncernu.
Tegoroczna trasa promocyjna to jeden z elementów projektu marketingowego firmy, budującego silną i globalnie rozpoznawalną markę oraz wspierający rozwój sieci detalicznej największego multienergetycznego koncernu w Europie Środkowej. Logotyp ORLEN pojawił się na nosie bolidu, tylnym skrzydle, deflektorach, obręczy halo oraz lusterkach.
Poprzednie prezentacje pojazdu Formuły 1 z brandingiem ORLENU przyciągnęły tysiące fanów zarówno na stacjach w Polsce, jaki za granicą. W tym roku bolid pojawił się już na stacjach paliw ORLEN w pobliżu niemieckiego toru Nürburgring oraz w Lipsku. Zaprezentowany był również przed ostatnim wyścigiem F1 o Grand Prix Węgier. Kibice królowej motorsportu mogli oglądać maszynę na stacjach w Budapeszcie, niedaleko słynnego Hungaroringu.
źródło: Twitter/TeamOrlen
Obecność w Formule 1 oraz ekspozycja bolidu efektywnie wpisuje się w realizację strategii Grupy Orlen do roku 2030. Zgodnie z jej założeniami ORLEN wzmacnia swoją pozycję przede wszystkim na międzynarodowych rynkach. Już dzisiaj koncern dysponuje największą na rynku czeskim siecią ponad 400 stacji paliw, co przekłada się na ponad 20% udziału na tamtejszym rynku. Z kolei na Słowacji ORLEN ma 90 stacji, a na Węgrzech posiada ich 79. W Niemczech dysponuje natomiast prawie 600 takimi obiektami i należy do grona 6 największych sieci w kraju. Na początku lipca tego roku koncern poinformował o zakupie 266 stacji paliw w Austrii, działających pod marką Türmol. Tym samym udział zagranicznych stacji w całej sieci sprzedaży wyniesie 44%.
– Dzięki skutecznie przeprowadzonym akwizycjom stacji paliw umacniamy naszą pozycję w regionie. Już wkrótce klienci Grupy ORLEN będą mogli korzystać z nowoczesnej sieci ponad 3400 takich obiektów w siedmiu krajach Europy. Ambitna polityka inwestycyjna nie byłaby możliwa bez silnej i globalnie rozpoznawalnej marki, którą konsekwentnie budujemy między innymi dzięki zaangażowaniu w sponsoring sportu. Współpraca ze Scuderia AlphaTauri wspiera proces rebrandingu stacji dzięki realizacji działań komunikacyjnych i kampanii marketingowych wykorzystujących wizerunek kierowców F1. Dzięki temu docieramy do milionów kibiców na całym świecie – mówi Adam Burak, Członek Zarządu ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.
Krajowa część touru promocyjnego bolidu AT04 Scuderia AlphaTauri rozpoczęła się 25 lipca br. w Nowym Targu i potrwa do połowy września. Obecnie fani motoryzacji mogą podziwiać bolid na stacji w miejscowości Kosakowo, w województwie pomorskim. Pojazd będzie tam dostępny do 7 sierpnia. Następnie odwiedzi kolejne miasta w różnych regionach Polski. Potem ruszy do Czech i na Słowację.
Tour i czas ekspozycji bolidu Scuderia AlphaTauri na stacjach paliw ORLEN:
⦁ 02.08 do 07.08 – Kosakowo, ul. Gryfa Pomorskiego 2
⦁ 08.08 do 15.08 – Gdańsk, ul. Grunwaldzka 258
⦁ 17.08 do 20.08 – Nowe Bagienice 26
⦁ 22.08 do 24.08 – Szczytno, ul. Wielbarska 5
⦁ 26.08 do 29.08 – Nidzica, ul. Olsztyńska 1
⦁ 31.08 do 04.09 – Nieporęt, ul. Jana Kazimierza 1
⦁ 05.09 do 10.09 – Radomsko, ul. Brzeźnicka 53
⦁ 12.09 do 14.09 – Kielce, ul. Żytnia 1A
⦁ 16.09 do 20.09 – Wrocław, ul. W. Zarembowicza 48
Zobacz FILM dostępny poniżej!