Internet nie zapomina – mówią użytkownicy sieci. Mamy na to kolejne potwierdzenie. Oto jedno z narzędzi kampanii w wyborach do PE słynnej przedstawicielki PO. Ten piękny korowód uwieczniono przed poprzednimi wyborami, jednak niczym nie ustępuje on... hulajnodze. Internauci bezlitośni.
W Internecie nic nie ginie. Użytkownikom Twitter przypomniał się materiał wideo na którym widać element kampanii przedstawicielki PO.
Róża Maria Gräfin von Thun und Hohenstein z domu Woźniakowska (polsko brzmiące nazwisko panieńskie dopisane mniejszymi lierami), Platforma Obywatelska nr 1 na liście – oto napis, który widnieje na specjalnie przygotowanym transparencie.
Nie będziemy tego komentować. Zobaczcie państwo sami!
oni tak na poważnie, czy jaja sobie robili?
— adamus (@74adaszy9) 28 marca 2019
Internauci pokazali jasno co o tym myślą
Róża Maria Barbara Gräfin von Thun und Hohenstein und Volkswagen das Auto mit Panzerfaust aus Lidl z domu Woźniakowska vel Czworaki
— Leon zawodowiec (@leone1104) 28 marca 2019
— Jowita (@Jowita_W) 28 marca 2019
Długa " żmija"
— Leszek (@Leszek73811056) 28 marca 2019
oni tak na poważnie, czy jaja sobie robili?
— adamus (@74adaszy9) 28 marca 2019
"Z domu Woźniakowska" mniejszą czcionką, no i słusznie, bo zawsze nazwisko swojego kraju powinno być większą czcionką.
— prawicowo (@prawicowo_pl) 28 marca 2019