Złoty przycisk od Youtube dla Sławomira Mentzena

Sławomir Mentzen pochwalił się otrzymaniem „złotego przycisku” za aktywność na platformie Youtube. Serwis przyznaje wyróżnienie w zamian za osiągnięcie miliona subskrypcji na koncie. Ten wynik był możliwy dzięki przeprowadzeniu dwóch rozmów z kandydatami na urząd prezydenta między pierwszą a drugą turą wyborów.
Polityk debiutował na YT 8 lat temu
Kanał lidera Konfederacji istnieje od połowy 2017 roku. Na początku publikował na nim treści związane z ekonomią w ramach cyklu „Mentzen o podatkach", a także odpowiadał na żywo na pytania widzów.
Jakiś czas temu na jego koncie pojawiały się również vlogi z nazwane „Dzień z Mentzenem", w których pokazywał jak wygląda jego kampania wyborcza, rozmawiał także z zaproszonymi gośćmi, prowadził również swój program dotyczący wydarzeń politycznych – „Mentzen Grilluje".
Youtube honoruje najlepszych
Mentzen poinformował właśnie, że wszystkie wspomniane wyżej wysiłki i osiągnięcia sprawiły, że światowy gigant przyznał mu „złoty przycisk”.
Wreszcie dostałem złoty przycisk za milion subskrypcji na YouTube. Bardzo dziękuję wszystkim widzom kanału" - ogłosił w mediach społecznościowych, prezentując się z nagrodą.
Kampania pomogła
Przycisku nie byłoby tak szybko, gdyby nie dwie rozmowy z kampanii prezydenckiej: z Rafałem Trzaskowskim i Karolem Nawrockim. Rozmowa z prezydentem Warszawy dała mu pierwsze miejsce w „karcie na czasie" na YouTube. Równie dobry wynik kanał lidera Konfederacji osiągnął w trakcie i po rozmowie z obecnym prezydentem-elektem.
„Świat się zmienia, tradycyjne media coraz bardziej tracą na znaczeniu” – powiedział były kandydat na prezydenta. Wszystkie materiały na kanale polityka obejrzano już prawie 340 milionów razy.
Źródło: Republika, x.com
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Jesteśmy na Youtube: Bądź z nami na Youtube
Jesteśmy na Facebooku: Bądź z nami na FB
Jesteśmy na platformie X: Bądź z nami na X