Wygrana Pawłowicz z Kauflandem. Sklep nie może reklamować się jako polski

Posłanka Krystyna Pawłowicz zgłosiła do UOKiK sieć Kaufland za reklamowanie swoich produktów jako polskich. Urząd uznał, że slogany reklamowe sklepu są bezpodstawne.
Posłance Krystynie Pawłowicz nie spodobały się określenia, takie jak: "nasze rodzime produkty", "polskie produkty, "rodzimi dostawcy". Posłanka PiS postanowiła zgłosić sprawę używania bezpodstawnych sloganów reklamowych do UOKiK.
Prezes urzędu Marek Niechciał zgodził się z opinią posłanki Pawłowicz i stwierdził, że niemiecka sieć sugerowała, że jest rodzimą firmą i w ten sposób wprowadzała klientów w błąd.
– Zmiana będzie polegała na zaniechaniu posługiwania się słowem "nasze" w odniesieniu do haseł reklamowych, w których przedsiębiorca wykorzystuje zwroty "rodzime produkty", "polskie produkty", "rodzimi dostawcy" - czytamy w odpowiedzi prezesa Urzędu.
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Najnowsze

Kluby GP w obronie sądów i wolnych wyborów!

Iga Świątek zagra w finale Bad Homburg! Historyczny awans po pewnym zwycięstwie z Paolini

Statystyka bez spadochronu: kulisy algorytmu dr. Krzysztofa Kontka i wyborczej burzy w szklance wody
