Wygrana Pawłowicz z Kauflandem. Sklep nie może reklamować się jako polski
Posłanka Krystyna Pawłowicz zgłosiła do UOKiK sieć Kaufland za reklamowanie swoich produktów jako polskich. Urząd uznał, że slogany reklamowe sklepu są bezpodstawne.
Posłance Krystynie Pawłowicz nie spodobały się określenia, takie jak: "nasze rodzime produkty", "polskie produkty, "rodzimi dostawcy". Posłanka PiS postanowiła zgłosić sprawę używania bezpodstawnych sloganów reklamowych do UOKiK.
Prezes urzędu Marek Niechciał zgodził się z opinią posłanki Pawłowicz i stwierdził, że niemiecka sieć sugerowała, że jest rodzimą firmą i w ten sposób wprowadzała klientów w błąd.
– Zmiana będzie polegała na zaniechaniu posługiwania się słowem "nasze" w odniesieniu do haseł reklamowych, w których przedsiębiorca wykorzystuje zwroty "rodzime produkty", "polskie produkty", "rodzimi dostawcy" - czytamy w odpowiedzi prezesa Urzędu.
Polecamy Sejm. Wybór Marszałka
Wiadomości
Europoseł Jacek Ozdoba domaga się ujawnienia danych lekarza, który miał opiniować stan zdrowia Zbigniewa Ziobry
Rząd Tuska nie ma na leczenie onkologiczne Polaków. Znalazły się miliony na pomoc wojskową dla Ukrainy
Najnowsze
Czarnek ostro o rządzie Tuska: "To jest zdrada"
Marianna Schreiber i Piotr Korczarowski rozstali się. „Nasze światy nie schodzą się w jeden”
Europoseł Jacek Ozdoba domaga się ujawnienia danych lekarza, który miał opiniować stan zdrowia Zbigniewa Ziobry