Wygrana Pawłowicz z Kauflandem. Sklep nie może reklamować się jako polski
Posłanka Krystyna Pawłowicz zgłosiła do UOKiK sieć Kaufland za reklamowanie swoich produktów jako polskich. Urząd uznał, że slogany reklamowe sklepu są bezpodstawne.
Posłance Krystynie Pawłowicz nie spodobały się określenia, takie jak: "nasze rodzime produkty", "polskie produkty, "rodzimi dostawcy". Posłanka PiS postanowiła zgłosić sprawę używania bezpodstawnych sloganów reklamowych do UOKiK.
Prezes urzędu Marek Niechciał zgodził się z opinią posłanki Pawłowicz i stwierdził, że niemiecka sieć sugerowała, że jest rodzimą firmą i w ten sposób wprowadzała klientów w błąd.
– Zmiana będzie polegała na zaniechaniu posługiwania się słowem "nasze" w odniesieniu do haseł reklamowych, w których przedsiębiorca wykorzystuje zwroty "rodzime produkty", "polskie produkty", "rodzimi dostawcy" - czytamy w odpowiedzi prezesa Urzędu.
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
TYLKO U NAS
Fundusz Pracy bez pieniędzy na praktyki – chaos refundacyjny uderza w młodych praktykantów
Zełenski na linii frontu pod Kupiańskiem. Prezydent Ukrainy podziękował żołnierzom za walkę z rosyjskim agresorem
płk. Kozłowski z apelem do Tuska: jak najszybciej oficerowie kontrwywiadu muszą odwiedzić Siemoniaka
Najnowsze
HIT DNIA
Tusk znów atakuje i grozi. Padło słowo "bezlitosne" - w kontekście rozliczeń
TYLKO U NAS
Fundusz Pracy bez pieniędzy na praktyki – chaos refundacyjny uderza w młodych praktykantów
Bochenek: Jutro przedstawimy ofertę programową dotycząca ochrony zdrowia