Dostali 3 miliardy złotych, to teraz mają na co wydawać. TVP jest w likwidacji, a wydaje krocie na... promocję

Nielegalna TVP ruszyła z kampanią wizerunkową TVP Info. Likwidatorzy nie mają powodu do radości, gdyż ten drastycznie stracił na popularności, po tym, jak został nielegalnie przejęty przez ludzi koalicji 13 grudnia. Nowe "gwiazdy" - pomimo wysokich apanaży - nie potrafią przyciągnąć widzów, co wiąże się z żenującym poziomem programu i jego całkowitym upolitycznieniem. Nielegalne TVP oraz Polskie Radio otrzymały w zeszłym roku blisko 3 mld zł z budżetu państwa - tak wydają nasze pieniądze.
Jak się bawić, to za publiczne pieniądze
Jak poinformowały przed kilkoma dniami Wirtualne media - nielegalna "Telewizja Polska ruszyła z kampanią wizerunkową TVP Info, która ma podkreślać newsowy charakter kanału idący w parze z rzetelnymi i sprawdzonymi informacjami. Spoty i billboardy z udziałem czołowych dziennikarzy TVP Info pojawią się w przestrzeni medialnej w całym kraju."
Wspomniana kampania TVP Info jest prowadzona równolegle z trwającą już promocją głównego programu informacyjnego TVP1 - „19.30”. Obu kampaniom towarzyszy akcja przygotowana we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Podczas meczów Betclic 1. i 2. Ligi oraz Pucharu Polski transmitowanych przez TVP na ledowych bandach wokół murawy prezentowane są animacje z logotypami programu informacyjnego „19.30” i TVP Info. Działania te obejmą łącznie 53 mecze – czytamy w komunikacie prasowym nadawcy.
Źródło: Republika, Facebook, Wirtualne Media
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Jesteśmy na Youtube: Bądź z nami na Youtube
Jesteśmy na Facebooku: Bądź z nami na FB
Jesteśmy na platformie X: Bądź z nami na X