Zachowania i wpisy Tomasz Lisa dotyczące partii rządzącej, a zwłaszcza jej prezesa Jarosława Kaczyńskiego, od dłuższego czasu zakrawają o manię prześladowczą! Zdaje się, że Lis w niemal każdym wydarzeniu lub uroczystości państwowej, stara się węszyć spisek! Zaangażowanie Tomasz Lisa w politykę i aktywność na Twitterze, są jednak odwrotnie proporcjonalne do wyników sprzedaży jego pisma. Jak podają wirtualnemedia.pl, sprzedaż "Newsweeka" drastycznie spadła, bo aż o 25 procent!
Tomasz Lis ma powody do zamrtwień. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opublikowanych przez serwis wirtualnemedia.pl sprzedaż "Newsweeka" drastycznie spadła. Porównano wyniki z września tego roku i poprzedniego.
Sprzedaż niższa o 25 procent
"Najwięcej straciły „Wprost”, który zanotował najgorszy wynik w historii i „Newsweek Polska” - podają wirtualnemedia.pl
Sprzedaż tygodnika kierowanego przez Tomasza Lisa była niższa aż o ponad 25 procent!
Czy zatem nieustanne ataki na partię rządzącą to reakcja nerwowa na kłopoty w pracy? Być może...