To nie żart! Środkowy palec na 1 sierpnia - obrzydliwa i prostacka reklama Tigera

Tak chamskiej i prostackiej reklamy w Internecie jeszcze nie było! 1 sierpnia na Instagramie firmy produkującej napoje energetyczne "Tiger Energy Drink" pojawiło się obrzydliwe zdjęcie, pokazujące środkowy palec z podpisem "Zrób tak, żeby Cię zapamiętali". Po krótkim czasie zdjęcie zostało usunięte z sieci. Internauci w komentarzach nie kryli swojego oburzenia. "Nie kupuje od dziś" - napisał jeden z użytkowników.
Marka Tiger przebiła nawet poziom dna! W tak ważnym dla Polaków dniu, jakim jest rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, firma postanowiła zakpić sobie z polskiej historii i naszych bohaterów. Na swoim profilu na Instagramie marka umieściła zdjęcie, na którym widnieje środkowy palec z napisem "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie".
Miejmy nadzieję, że kiedy sprawa zostanie nagłośniona, firma ta straci klientów. Nie pozwólmy na to, by polska pamięć historyczna była szargana, a nasi bohaterowie sponiewierani w ten sposób!
Polecamy Polityczna Kawa
Wiadomości
Najnowsze

Donnarumma w Manchesterze City. Włoski bramkarz zastąpi Edersona

Bogucki ostro o naciskach na prezydenta przed wylotem do USA: rząd 13 grudnia nie ma żadnych relacji z Białym Domem

Unia na pasku Niemiec. W środę KE przyjmie porozumienie handlowe z Mercosurem
