To już kompletne dno dla "Gazety Wyborczej". Prawie 20 proc. spadła sprzedaż!
Jak informują wiertualnemedia.pl flagowy okręt Agory "Gazeta Wyborcza" kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Jej średni wynik poszedł w dół w zestawieniu aż o 19,63 proc. Koniec ery Michnika definitywny!
W marcu br. liderem średniej sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”. Oprócz „Gazety Wyborczej” największy spadek zanotowała także „Rzeczpospolita”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem „Faktu” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska w marcu 2017 roku wyniosła 277 877 egz., czyli o 7,31 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugą pozycję wyprzedzając dziennik Agory, awansował „Super Express” ze sprzedażą na poziomie 133 095 egz. Wynik dziennika jednak zmniejszył się o 7,18 proc.
„Gazeta Wyborcza” osiągając sprzedaż na poziomie 117 100 egzemplarzy spadła na trzecią lokatę.
Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita”, której średnia sprzedaż zmniejszyła się w ciągu roku o 11,65 proc. Gazeta ta w marcu br. sprzedawała się w liczbie 48 883 egz. Konkurencyjny „Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się w zestawieniu oczko niżej ze średnim wynikiem na poziomie 41 530 egz., po spadku o 3,69 proc – czytamy na portalu wirtualnemedia.pl
Na siódmym miejscu w sprzedaży egzemplarzowej znalazła się „Gazeta Polska Codziennie” z wynikiem na poziomie 18 950 tys.