Można już sporo powiedzieć na temat oglądalności "#Jedziemy" Michała Rachonia w Telewizji Republika. Dane pokazują jasno, ile osób średnio oglądało program po emisji 15 wydań. Jak przypomina portal teleshow.wp.pl, początkowo "#Jedziemy" emitowany był na antenie TVP Info. "Zmieniło się to, kiedy nowe władze przejęły kontrolę nad telewizją publiczną. Wówczas Rachoń przeniósł się do TV Republika. Jedyne co uległo zmianie to nazwa z "#Jedziemy" na "#Jedziemy. Michał Rachoń"".
Obecnie program emitowany jest w dni powszednie o godz. 7:35. Do dnia 12 stycznia w stacji nadano łącznie 15 wydań, które jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 253 tys. osób. Przełożyło się to na 6,92 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
"Do tej pory wydanie z dnia 10 stycznia zgromadziło największą publikę. Przed telewizorami zasiadło aż 430 tys. widzów. Dla porównania, za czasów, gdy program "#Jedziemy" emitowany był na antenie TVP Info, jego średnia oglądalność w okresie od 4 września do 9 listopada 2023 r. wynosiła 384 tys. osób", czytamy na portalu.
"W TV Republika program Rachonia ma więc ponad połowę widzów, w odniesieniu do TVP Info. Patrząc na szerszy kontekst, jest to ogromny sukces. Bowiem nadawca prywatny ma zdecydowanie mniejszą widownię, aniżeli stacja publiczna", przypomina teleshow.wp.pl.
W okresie od 1 stycznia do 19 grudnia 2023 r. kanał TV Republika miał średni rynkowy udział w 4+ na poziomie 0,10 proc., podczas gdy wynik TVP Info to 5,08 proc. Telewizja Republika ogromny wzrost zanotowała 20 grudnia, kiedy odcięto sygnał TVP Info. Jak informują Wirtualne Media, średni całodobowy SHR% stacji w okresie od 20 grudnia ub.r., do 14 stycznia br. wynosi 3,45 proc.
Najnowsze
Republika zdominowała konkurencję w Święto Niepodległości - rekordowa oglądalność i wyświetlenia w Internecie