Od piątku w sklepach internetowych zaczęły się pojawiać bożonarodzeniowe gadżety z motywem LGBT. Sklepy sprzedają choinki, bombki i inne dekoracje na święta Bożego Narodzenia z motywem tęczy. Kolorowe ozdoby oferują m.in. firma Treetopia czy Pakamera.pl. I nic dziwnego, bo popyt – szczególnie wśród młodzieży – jest na wszystko, co ma związek z LGBT - pisze w poniedziałgowej "Gazecie Polskiej Codziennie" Maria Kobylińska.
Popkultura jest bronią. Może służyć miękkiej propagandzie. Poddany manipulacji nie zauważa często, że podlega ideologicznej obróbce. Moda do pewnego momentu może służyć dobrej sprawie. Widzieliśmy to na przykładzie odzieży patriotycznej. Dziś coraz wyraźniej widać popkulturową ofensywę ideologów i operatorów ruchu LGBT skierowaną najczęściej do ludzi młodych.
– Nie da się już nie zauważyć rosnącego zainteresowania młodzieży ideologią LGBT. Wystarczy z nimi porozmawiać, zobaczyć, co młodzi noszą na sobie. To zjawisko jest zauważalne głównie w dużych miastach i w internecie – mówi „Codziennej” były wykładowca uniwersytetów m.in. we Wrocławiu, w Grodnie i Witebsku ks. prof. Andrzej Szewciw.
Dodaje, że do wzrostu popularności środowiska LGBT wśród nastolatków przyczyniają się głównie dorośli przez to, co oferują młodzieży.
Torby, naszywki w tęczowych barwach, koszulki z napisem „pride” – te i inne gadżety symbolizujące środowisko LGBT noszone głównie przez nastolatki widać coraz częściej zarówno na ulicach miast, jak i w przestrzeni internetowej.
Czytaj więcej w najnowszej "Gazecie Polskiej Codziennie".
Serdecznie polecamy poniedziałkowe wydanie "Codziennej".
— GP Codziennie (@GPCodziennie) 6 października 2019
Więcej na https://t.co/1HYRtWiDJA #GPC pic.twitter.com/WY6yIeqkTN
Czytaj także:
Prof. Brzechczyn odpowiada Wałesie: SB nie mogła złapać Morawieckiego, bo to on podsłuchiwał SB