W artykule "Newsweeka” nie ma grosza prawdy. Postawiliśmy na przekaz pozytywny. Można się było u nas zalogować na stronie. To były wzorce wzięte z najlepszych kampanii Obamy (...) taki artykuł obraża tysiące osób – powiedział sekretarz stanu w KPRM Paweł Szefernaker.
Szefernaker odniósł się w ten sposób do artykułu "Newsweeka", w którym zarzucono PiS, że podczas kampanii wyborczej korzystał z płatnych usług tzw. hejterów. Jak dodał, nie ma w nim "ani grosza prawdy".
– Z jednej strony jest mi przykro, bo obraża się ludzi, którzy brali udział w tej kampanii (...) z drugiej strony jestem zadowolony, że takie artykuły powstają, bo to znaczy, że osoby, które z nami rywalizują na tym polu wcale tego nie rozumieją. Nie wiedzą, jak to wygląda. Niech kupują hejterów – powiedział Szefernaker.
Sekretarz stwierdził także, że w rządach coraz ważniejszą rolę pełnią osoby, który dbają, aby administracja dostosowywała się do reguł XXI wieku. Według niego korzystanie z nowych form komunikacji umożliwi dotarcie do szerszego grona odbiorców.
– Będziemy bardzo często sięgać do tej formy komunikacji. Pani premier ceni sobie tę formę komunikacji, ceni sobie użytkowników Facebooka. Będziemy w miarę możliwości korzystać z wszelkiego rodzaju form, które w Internecie się dobrze sprzedają – powiedział.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Czat z internautami. Premier odpowiadała na pytania dotyczące programu "Rodzina 500+"
Polecamy Nasze programy
Wiadomości
Najnowsze
Zapewniali, że jak wygra Trump, wyjadą z USA. Czy amerykańscy celebryci spełnią teraz swoje zapowiedzi?