Sprzedaż „Gazety Polskiej” wystrzeliła. Nasze media stają się najbardziej opiniotwórcze w Polsce

Sukces za sukcesem - chciałoby się napisać. Tym razem chodzi o wyniki sprzedażowe „Gazety Polskiej”, które poszły w górę o ponad dwie trzecie. Po wielkim sukcesie naszej stacji Telewizja Republika przyszła pora na tygodnik. Polacy chcą rzetelnej i nieskażonej ideologią informacji, więc czytają „GP” i oglądają Tv Republika. Dziękujemy!
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż wydania papierowego tygodnika „Gazeta Polska” wzrosła o ponad 72 proc., i wyniosła ponad 31 tys. egzemplarzy. Z kolei sprzedaż e-wydań „GP” prawie się podwoiła z 1 346 do 2 606.
Polacy chcą rzetelnej, sprawdzonej, obiektywnej wiedzy na najważniejsze rzeczy, jakie dzieją się w Polsce i na świecie. Dlatego biorą do ręki te gazety, które im to dają, a „Gazeta Polska” jest tego najlepszym przykładem. Nie byłoby tego sukcesu bez wsparcia coraz większej liczby czytelników, którym bardzo dziękujemy za to, że wspierają takie media jak: Telewizja Republika czy „Gazeta Polska”. Z dnia na dzień chcemy coraz bardziej pełnić powierzoną nam misję dostarczania rzetelnej i prawdziwej informacji. Redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz stworzył przestrzeń medialną w której coraz więcej Polaków upatruje swoje miejsce, czują, że informacje dostarczane przez te media nie są fakenewsami, ideologicznymi wrzutkami, ale wiadomością, która pokazuje rzeczywistość taką, jaką jest naprawdę.
Polecamy Poranek Radia Republika
Wiadomości
Najnowsze

AKTUALIZACJA
Afera wokół Marszałkowskiej 66. Mieszkańcy nie zostali wpuszczeni na sesję Rady Warszawy

Cieszyński o kampanii czarnego PR: Trzaskowski korzysta, NASK reaguje z opóźnieniem

Andruszkiewicz w Bolesławcu: „Karol Nawrocki to gwarancja bezpieczeństwa Polski”

Daniel Martyniuk pokazał zdjęcie z ojcem. „Ojciec z synem” – czy to koniec rodzinnej wojny?
