Sukces za sukcesem - chciałoby się napisać. Tym razem chodzi o wyniki sprzedażowe „Gazety Polskiej”, które poszły w górę o ponad dwie trzecie. Po wielkim sukcesie naszej stacji Telewizja Republika przyszła pora na tygodnik. Polacy chcą rzetelnej i nieskażonej ideologią informacji, więc czytają „GP” i oglądają Tv Republika. Dziękujemy!
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż wydania papierowego tygodnika „Gazeta Polska” wzrosła o ponad 72 proc., i wyniosła ponad 31 tys. egzemplarzy. Z kolei sprzedaż e-wydań „GP” prawie się podwoiła z 1 346 do 2 606.
Polacy chcą rzetelnej, sprawdzonej, obiektywnej wiedzy na najważniejsze rzeczy, jakie dzieją się w Polsce i na świecie. Dlatego biorą do ręki te gazety, które im to dają, a „Gazeta Polska” jest tego najlepszym przykładem. Nie byłoby tego sukcesu bez wsparcia coraz większej liczby czytelników, którym bardzo dziękujemy za to, że wspierają takie media jak: Telewizja Republika czy „Gazeta Polska”. Z dnia na dzień chcemy coraz bardziej pełnić powierzoną nam misję dostarczania rzetelnej i prawdziwej informacji. Redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz stworzył przestrzeń medialną w której coraz więcej Polaków upatruje swoje miejsce, czują, że informacje dostarczane przez te media nie są fakenewsami, ideologicznymi wrzutkami, ale wiadomością, która pokazuje rzeczywistość taką, jaką jest naprawdę.
Polecamy Nasze programy
Wiadomości
X Dzień Patrioty w Krakowie! 8 grudnia dowiemy się, kto w tym roku dostanie nagrodę Kazimierza Odnowiciela
Miller przestrzega: kandydat PiS może wygrać wybory prezydenckie. "To byłby dla mnie dramat", mówi były aparatczyk PZPR
Najnowsze
X Dzień Patrioty w Krakowie! 8 grudnia dowiemy się, kto w tym roku dostanie nagrodę Kazimierza Odnowiciela
Miller przestrzega: kandydat PiS może wygrać wybory prezydenckie. "To byłby dla mnie dramat", mówi były aparatczyk PZPR
W Polsce rodzi się coraz więcej dzieci bez polskiego obywatelstwa
Najgorszy wynik wskaźnika ufności konsumenckiej od roku! Polacy boją się, co będzie dalej