„Social media, zawsze będą pod ręką, rodzina nie”. Mimo, że to reklama sklepu, zmusza do refleksji, prawda? [ZOBACZ]

IKEA w swoim nowym - hiszpańskojęzycznym spocie, zwraca uwagę na bardzo ważną sprawę. Pokazuje eksperyment, który sprawdza wiedzę o ciekawostkach z social mediów, zestawiając ją z tym, co wiemy o własnej rodzinie.
Jak dużo wiesz o internetowych ciekawostkach, a jak dużo na temat przeszłości swojej własnej rodziny?
Takie pytanie stawia sieć sprzedająca meble osobom, które zasiadają przy wigilijnym stole.
Na filmie przygotowanym przez hiszpański oddział firmy widzimy kilka rodzin, które zasiadają do świątecznego stołu i otrzymują od lektora pytania. Gdy któryś z członków rodziny odpowie na nie źle, jest zmuszony odejść od stołu.
Póki pytania dotyczą internetowych ciekawostek, wszystie odpowiedzi są poprawne. Schody zaczynają się, gdy uczestnicy gry zaczynają otrzymywać pytania o... własną rodzinę.
Zobacz!
Mimo, że to reklama sklepu, zmusza do refleksji, prawda?
Polecamy Poranek Radia
Wiadomości
Najnowsze

Pierwszy polski pilot Sił Powietrznych ukończył kurs instruktorski na F-35 w USA

GOPR ostrzega turystów przed zmiennymi warunkami w Karkonoszach

Kłamstwa Tuska. Wąsy Rafała. Stanowski miażdży TVP. Odlot Kidawy
