„Social media, zawsze będą pod ręką, rodzina nie”. Mimo, że to reklama sklepu, zmusza do refleksji, prawda? [ZOBACZ]

IKEA w swoim nowym - hiszpańskojęzycznym spocie, zwraca uwagę na bardzo ważną sprawę. Pokazuje eksperyment, który sprawdza wiedzę o ciekawostkach z social mediów, zestawiając ją z tym, co wiemy o własnej rodzinie.
Jak dużo wiesz o internetowych ciekawostkach, a jak dużo na temat przeszłości swojej własnej rodziny?
Takie pytanie stawia sieć sprzedająca meble osobom, które zasiadają przy wigilijnym stole.
Na filmie przygotowanym przez hiszpański oddział firmy widzimy kilka rodzin, które zasiadają do świątecznego stołu i otrzymują od lektora pytania. Gdy któryś z członków rodziny odpowie na nie źle, jest zmuszony odejść od stołu.
Póki pytania dotyczą internetowych ciekawostek, wszystie odpowiedzi są poprawne. Schody zaczynają się, gdy uczestnicy gry zaczynają otrzymywać pytania o... własną rodzinę.
Zobacz!
Mimo, że to reklama sklepu, zmusza do refleksji, prawda?
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Zmarła mama Mateusza Morawieckiego. "To Jej zawdzięczam swoją wiarę, wytrwałość i dumę z naszej Ojczyzny"
"Powiedzcie mojej babci, że zachowałam się jak trzeba". 79. rocznica skazania na śmierć przez komunistyczny reżim Danuty Siedzikówny - „Inki"
Najnowsze

Kapelan prezydenta Nawrockiego o swojej misji. Ks. Wąsowicz szczerze o powołaniu

Wykryto korupcję "na dużą skalę" przy zakupie dronów. Zełenski: może być jedynie zerowa tolerancja

Finał Ligi Narodów: o 13 nasi siatkarze zmierzą się z Włochami w walce o złoto!
