„Social media, zawsze będą pod ręką, rodzina nie”. Mimo, że to reklama sklepu, zmusza do refleksji, prawda? [ZOBACZ]
IKEA w swoim nowym - hiszpańskojęzycznym spocie, zwraca uwagę na bardzo ważną sprawę. Pokazuje eksperyment, który sprawdza wiedzę o ciekawostkach z social mediów, zestawiając ją z tym, co wiemy o własnej rodzinie.
Jak dużo wiesz o internetowych ciekawostkach, a jak dużo na temat przeszłości swojej własnej rodziny?
Takie pytanie stawia sieć sprzedająca meble osobom, które zasiadają przy wigilijnym stole.
Na filmie przygotowanym przez hiszpański oddział firmy widzimy kilka rodzin, które zasiadają do świątecznego stołu i otrzymują od lektora pytania. Gdy któryś z członków rodziny odpowie na nie źle, jest zmuszony odejść od stołu.
Póki pytania dotyczą internetowych ciekawostek, wszystie odpowiedzi są poprawne. Schody zaczynają się, gdy uczestnicy gry zaczynają otrzymywać pytania o... własną rodzinę.
Zobacz!
Mimo, że to reklama sklepu, zmusza do refleksji, prawda?
Wiadomości
Koncert TVP z okazji Niepodległości totalną wpadką? Widzowie oburzeni: „Żenada, piosenki do kotleta!”
Antoni Królikowski pokazał się z partnerką z okazji Święta Niepodległości! „Jeszcze Polska nie zginęła!”
Najnowsze
Trwa protest w obronie Daniela Obajtka przed Prokuraturą Regionalną w Warszawie
Daniel Obajtek: Zielony Ład to największy przekręt w historii Europy
Bijemy kolejne rekordy! 11 listopada byliśmy najchętniej oglądaną stacją
O przyszłości Europy w kontekście wyzwań demograficznych i nie tylko! Już dziś w Brukseli rozpoczął się Kongres Demograficzny
Koncert TVP z okazji Niepodległości totalną wpadką? Widzowie oburzeni: „Żenada, piosenki do kotleta!”
Szczepkowska skandalicznie wyraziła się o prezydencie Polski i uczestnikach Marszu Niepodległości