Przejdź do treści
Prestiżowa nagroda dla Patrycji Koteckiej szefowej marketingu LINK4

LINK4 po raz drugi został uhonorowany nagrodą za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.

Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwaubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do LINK4 drugi rok z rzędu.

– Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. –Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek – dodaje. 

LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w spejcalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I to właśnie dzięki jednej z tych reklam firma została nagrodzona pierwszym Lampartem przed rokiem.

– Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Ma niesamowity urok, a do tego bardzo mocny, charakterystyczny głos, który wyróżnia ją na polskiej scenie muzycznej. Kontynuujemy tę współpracę, bo cały czas dostrzegamy w niej ogromny potencjał – podkreśla Patrycja Kotecka z LINK4. 

Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której artystki śpiewają o promocji LINK4 Kasa Wraca w rytmie hitowego numeru Roxette – „Sleeping in my car”. Wcześniej mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. 

Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem. 

Telewizja Republika

Wiadomości

Niemieckie media biją na alarm: Berlin poddał się Kremlowi! „Nowy reset”

Niebezpieczne rosyjskie powiązania szefa SKW

TYLKO U NAS

Amerykański Wieczór Wyborczy w Republice. Przeżyjmy to razem! [LIVE]

Polska 5 listopada – co wydarzyło się tego dnia

Trzy pojedynki pucharowe zespołów ekstraklasy w 1/8 finału

Światło a długowieczność. Badanie wykazało pewną zależność...

Zabezpieczono blisko tonę narkotyków wartych 43 mln zł. Wiemy więcej!

HIT DNIA

„Zniszczę pana wizerunek”, czyli kolejna afera z ministrem od Tuska!

TRZEBA ZOBACZYĆ!

UWAGA: Brutalnie pobity ks. Lachowicz żyje! [KOMUNIKAT]

Pobił mężczyznę i groził mu bronią. Kazała mu... partnerka

TVN24 ma problemy z matematyką. Mylą 2 z 5. Dyskalkulia?

Czyje wpływy będzie jeszcze badał gen. Stróżyk?

Niespodziewane poparcie dla Trumpa w ostatnim dniu kampanii

Sensacje TVN i onet.pl wyssane przez sztuczną inteligencję. Pozew

Bez względu na wyborczy wynik Trump odmienił nasze myślenie

Najnowsze

Niemieckie media biją na alarm: Berlin poddał się Kremlowi! „Nowy reset”

Trzy pojedynki pucharowe zespołów ekstraklasy w 1/8 finału

Światło a długowieczność. Badanie wykazało pewną zależność...

Zabezpieczono blisko tonę narkotyków wartych 43 mln zł. Wiemy więcej!

„Zniszczę pana wizerunek”, czyli kolejna afera z ministrem od Tuska!

HIT DNIA

Niebezpieczne rosyjskie powiązania szefa SKW

Amerykański Wieczór Wyborczy w Republice. Przeżyjmy to razem! [LIVE]

TYLKO U NAS

Polska 5 listopada – co wydarzyło się tego dnia