Przejdź do treści

Prestiżowa nagroda dla Patrycji Koteckiej szefowej marketingu LINK4

Źródło:

LINK4 po raz drugi został uhonorowany nagrodą za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. To wyróżnienie przyznawane przez konkurentów, którzy oddają swój głos w badaniu Kantar TNS.

Lamparty to nagrody przyznawane przez przedstawicieli branży bankowej i ubezpieczeniowej za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Otrzymują je w dwóch oddzielnych kategoriach banki i towarzystwaubezpieczeniowe, które najefektywniej kreowały w minionym roku wizerunek swojej marki. Pracownicy instytucji nie mogą głosować na własne firmy. Tytuł Lamparta powędrował do LINK4 drugi rok z rzędu.

– Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. –Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek – dodaje. 

LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w spejcalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I to właśnie dzięki jednej z tych reklam firma została nagrodzona pierwszym Lampartem przed rokiem.

– Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Ma niesamowity urok, a do tego bardzo mocny, charakterystyczny głos, który wyróżnia ją na polskiej scenie muzycznej. Kontynuujemy tę współpracę, bo cały czas dostrzegamy w niej ogromny potencjał – podkreśla Patrycja Kotecka z LINK4. 

Firma konsekwentnie buduje swój wizerunek jako marki dynamicznej, innowacyjnej i przyjaznej klientom. Obecnie trwa kampania reklamowa, w której artystki śpiewają o promocji LINK4 Kasa Wraca w rytmie hitowego numeru Roxette – „Sleeping in my car”. Wcześniej mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. 

Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem. 

Telewizja Republika

Wiadomości

SKW pod ostrzałem – kulisy decyzji wobec gen. Gromadzińskiego i prof. Cenckiewicza

Dzisiaj informacje TV Republika 22.12.2024

Polskie rolnictwo w potężnym kryzysie – alarmujące dane z 2024 roku

Zobacz po czym poznać, że Tusk kłamie

UWAGA! Tam będzie intensywnie padał śnieg

Rocznica śmierci legendy Republiki – Grzegorz Ciechowski na zawsze w pamięci

Policja zamknęła fabrykę narkotyków wartą dziesiątki milionów. Zabezpieczono prawie TONĘ narkotyków!

W Katowicach zniszczono mural z Wojciechem Korfantym. Niektórym to się podoba!

Nowe fakty o zamachowcu z Magdeburga

Sośnierz nie wytrzymał: niech pan zamknie jadaczkę w końcu

Puchar Cesarza dla zespołu Aleksandra Śliwki

Brejza z KO chwali się miliardami z KPO. Polacy pytają: „Który znajomy dostanie te pieniądze?”

Dziś o 21:05 w "Wywiadzie z chuliganem" Ryszard Majdzik!

Giertych chce pozwać Sośnierza. Mocna odpowiedź: „Grozisz sądem i zniesławiasz ludzi, za to, że powtarzają fakty?”

Muzyka spiskowa z Jurgowa

Najnowsze

SKW pod ostrzałem – kulisy decyzji wobec gen. Gromadzińskiego i prof. Cenckiewicza

UWAGA! Tam będzie intensywnie padał śnieg

Rocznica śmierci legendy Republiki – Grzegorz Ciechowski na zawsze w pamięci

Policja zamknęła fabrykę narkotyków wartą dziesiątki milionów. Zabezpieczono prawie TONĘ narkotyków!

W Katowicach zniszczono mural z Wojciechem Korfantym. Niektórym to się podoba!

Dzisiaj informacje TV Republika 22.12.2024

Polskie rolnictwo w potężnym kryzysie – alarmujące dane z 2024 roku

Zobacz po czym poznać, że Tusk kłamie