Po rekordowych wynikach oglądalności naszej stacji w piątkowy wieczór 26 kwietnia, kiedy aż pięć programów Republiki miało wyższą oglądalność niż TVN24, przyszła pora na wzrost udziału w grupie komercyjnej 16-59. Według najnowszych wyników Nielsen Media Telewizji Republika odnotowała ponad 4 tys. procent wzrostu udziału w komercyjne grupie rozliczeniowej roku do roku!
- W tej chwili rynek stacji informacyjnych zdominowała Republika i TVN24. Szczególnie widać to w wieczornym prime time. Mamy bardzo wysokie udziały rynkowe i bardzo dużą, stabilną widownię w grupie komercyjnej. I to pomimo najmniejszego zasięgu technologicznego spośród największych stacji informacyjnych. Republika ma bardziej lojalnych widzów i ciągle pozyskuje nowych. Z tygodnia na tydzień robimy coraz ciekawszy program, który mocniej przykuwa uwagę. Wbrew tendencji na rynku telewizyjnym mamy coraz młodszych widzów. Po pięciu miesiącach jest to tendencja trwała. Wygrywamy tym, że wszystkie telewizje są do siebie podobne, a jedna Republika jest od nich inna, podsumował Tomasz Sakiewicz prezes Telewizji Republika.
- Nie mam najmniejszej wątpliwości, że jest tylko kwestią czasu, kiedy będziemy najchętniej oglądaną telewizją w Polsce i sprawdzonym partnerem biznesowym dla polskich reklamodawców – dodał Michał Rachoń dyrektor programowy Republiki.