– Grupa Lotos wycofa napój Tiger ze sprzedaży na swoich stacjach – poinformowała na Twitterze dyrektor komunikacji spółki Anna Lutek.
Jest to powiązane z kontrowersyjną reklamą, która opublikowała na oficjalnym koncie na instagramie marka Tiger. Przypominamy, że na grafice znajdował się środkowy palec z owiniętą czerwoną wstążką. Na obrazku znajdował się napis – chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie.
Lutek podkreśliła, że Lotos planuje na stałe wycofać się ze sprzedaży Tigera. Lotos do drugi pod względem wielkości koncern paliwowy w Polsce, posiada około 500 stacji. Internauci podkreślają, że kontrowersyjny napój zniknął również ze stacji Orlen.
– Dobór towarów do portfolio produktowego sklepu to kwestia naszej wewnętrznej polityki handlowej – odpowiadają na pytania dziennikarzy „Rzeczypospolitej” przedstawiciele stacji.
Bojkotu nie chcą komentować właściciele firmy Maspeks, do której należy napój Tiger.