Polskie spółki wycofują Tigera z półek. Brawo!

– Grupa Lotos wycofa napój Tiger ze sprzedaży na swoich stacjach – poinformowała na Twitterze dyrektor komunikacji spółki Anna Lutek.
Jest to powiązane z kontrowersyjną reklamą, która opublikowała na oficjalnym koncie na instagramie marka Tiger. Przypominamy, że na grafice znajdował się środkowy palec z owiniętą czerwoną wstążką. Na obrazku znajdował się napis – chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie.
Lutek podkreśliła, że Lotos planuje na stałe wycofać się ze sprzedaży Tigera. Lotos do drugi pod względem wielkości koncern paliwowy w Polsce, posiada około 500 stacji. Internauci podkreślają, że kontrowersyjny napój zniknął również ze stacji Orlen.
– Dobór towarów do portfolio produktowego sklepu to kwestia naszej wewnętrznej polityki handlowej – odpowiadają na pytania dziennikarzy „Rzeczypospolitej” przedstawiciele stacji.
Bojkotu nie chcą komentować właściciele firmy Maspeks, do której należy napój Tiger.
Polecamy Komisja Zbigniew Ziobro
Wiadomości
Premier Wielkiej Brytanii po zamachu na synagogę w Manchesterze mówi o "codziennym zagrożeniu nienawiścią na tle antysemickim"
Tysiące demonstrujących nad Sekwaną. Francuzi nie chcą cięć budżetowych proponowanych przez nowy rząd
Die Welt: Odszkodowania dla żyjących polskich ofiar II wojny światowej powinny być wypłacane natychmiast
Najnowsze

Liga Konferencji: Raków zwycięski, Legia z wpadką

Żurek kasuje losowanie sędziów? Opozycja ostrzega przed atakiem władzy na sądownictwo

Wieniawa o miłości: „Szukam i wierzę, że się uda”
