Polacy najbardziej zaufali Republice w dniu kryzysu po ataku rosyjskich dronów

W obliczu kryzysu Polacy sięgnęli po sprawdzone źródło informacji. 10 września, kiedy cała Polska śledziła wydarzenia związane z atakiem dronów na naszą przestrzeń powietrzną, Republika okazała się najchętniej wybieraną stacją.
Republika zawsze liderem
Prezes zarządu i redaktor naczelny Republiki Tomasz Sakiewicz poinformował, że Republika zajęła pierwsze miejsce w wynikach oglądalności w grupie All 4+. Według danych oglądalności udział stacji wyniósł 8,67%, co pozwoliło wyprzedzić konkurencję, w tym TVN24 oraz Polsat.
— Polacy w chwili kryzysu ufają Republice — podkreślił prezes naszej stacji, publikując wyniki badań oglądalności.
Dla porównania, TVN24 osiągnęło wynik 7,15%, Polsat 6,80%, TVN 6,86%, TVP2 6,29%, a TVP1 5,83%. Kolejne miejsca zajęły TVP INFO z wynikiem 3,62%, Polsat News 2,64%, Wydarzenia 24 1,47%, wPolsce24 1,65%, Polsat News Polityka 0,23% oraz Polsat News 2 z wynikiem zaledwie 0,04%.
Łącznie programy Republiki oglądało 408 474 widzów w grupie ogólnej, z czego 54 593 w grupie wiekowej 16–49 i 116 774 w grupie 16–59. Zasięg całkowity (RCH) Republiki tego dnia wyniósł 3 491 278 widzów, w tym 668 205 w grupie 16–49 i 1 273 436 w grupie 16–59.
Co więcej, nasze materiały dotyczące ataku dronów cieszyły się ogromnym zainteresowaniem także w internecie. Na YouTube treści stacji osiągnęły tego dnia ponad 3 miliony wyświetleń.
Wyniki oglądalności jasno pokazują, że widzowie w sytuacji kryzysowej wybierają media, które dostarczają rzetelnych i szybkich wiadomości, a Republika jest w tym obszarze bezkonkurencyjna.
Źródło: Republika
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Jesteśmy na Youtube: Bądź z nami na Youtube
Jesteśmy na Facebooku: Bądź z nami na FB
Jesteśmy na platformie X: Bądź z nami na X