Co drugi menedżer zapowiada, że w ciągu najbliższego roku znacząco zwiększy budżet na innowacyjne rozwiązania. Aż 12% twierdzi, że należy go podwoić!
Do informacji dotarł „Puls Biznesu”. 47% menedżerów Polsce chce zdecydowanie postawić na nowe technologie i innowacje w ciąg najbliższego roku. ¼ z tych menedżerów zapowiada, że wydatki na innowacje zostaną podwojone. Pozostali chcą podnieść je o połowę lub o jedną trzecią.
Głównym motorem napędowym wprowadzania innowacyjnych rozwiązań jest fakt, że przedsiębiorcy mają świadomość, iż bez innowacji nie utrzymają się na rynku. Są zdania, że posiadają zasoby pozwalające stawiać na nowe technologie, jednocześnie usprawniając finanse firmy i podwyższając kompetencje pracowników.
Co trzecia firma w Polsce ma przygotowaną strategię innowacyjności, wdraża ją lub jest na etapie jej formułowania.