"Przez pięć pierwszych pełnych dni nadawania na MUX-8, czyli do 13 do 17 lipca br. udział TV Republika w całym rynku wyniósł 4,22 proc., a średnia oglądalność wyniosła 207 tys. widzów. Dla porównania w analogicznym okresie tydzień wcześniej (od 6 do 10 lipca br.) udział stacji wyniósł 3,25 proc., a średnia widownia wynosiła 160 tys. osób", podają Wirtualnemedia.pl.
"Udział TV Republika w telewizji naziemnej w okresie od 6 do 10 lipca br. wyniósł 2,17 proc., a tydzień później wynosił już 4,06 proc. Jednak w górę poszedł też udział wśród widzów z telewizją kablową i satelitarną, gdzie wzrósł z 3,59 proc, do 4,27 proc." – czytamy na portalu.
Analizując te wyniki, trzeba podkreślić, że TV Republika relacjonowała w tym czasie zdarzenia po zamachu na byłego prezydenta USA, do którego doszło w miniony weekend na wiecu w Butler w Pensylwanii. Uwagę widzów przyciągnęła również sprawa byłego wiceministra Michała Romanowskiego.
Jak poinformował na platformie X szef wydawców stacji Jarosław Olechowski, TV Republika odnotowała w tym tygodniu jeden z najlepszych wyników – 5,51 proc.
"To jeden z najlepszych wyników w historii stacji. Po rozpoczęciu nadawania w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX8 Kanał 51) szybko rośnie nasza widownia. Dystans do naszego głównego konkurenta @tvn24 stopniał do niespełna 1 punktu procentowego. SUKCES JEST NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI! Nie udałoby się tego osiągnąć bez Państwa wsparcia. To dzięki naszym Widzom możemy budować największą telewizję informacyjną w Polsce" – czytamy we wpisie Jarosława Olechowskiego.
"Przed nami kolejne kosztowne inwestycje, które musimy zrealizować żeby móc dostarczać Wam program na najwyższym poziomie merytorycznym i technicznym, walczyć o nowych Widzów i dalej wzmacniać Republikę" – dodał Jarosław Olechowski.
Szanowni Państwo,
— Jarek Olechowski (@OlechowskiJarek) July 18, 2024
Wczoraj @RepublikaTV osiągnęła 5,51 proc. udziału w polskim rynku telewizyjnym. To jeden z najlepszych wyników w historii stacji. Po rozpoczęciu nadawania w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX8 Kanał 51) szybko rośnie nasza widownia. Dystans do naszego głównego… pic.twitter.com/nCMHr7QGaW