PZU i Orlen zmieniają politykę marketingową! Stworzą własny dom mediowy
Dwa wielkie koncerny zamierzają uniezależnić się od reklamowych pośredników. W tym celu Orlen i PZU zmieniają dotychczasową politykę reklamy i marketingu. W przyszłości zamierzają również świadczyć usługi na rzecz innych firm i grup zakupowych.
W poniedziałek Orlen i PZU złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na powołanie spółki. Dzięki takiemu ruchowi połączą siły tworząc grupę zakupową, co z tym idzie – zaoszczędzą, bo nie będą płacić pośrednikom. No i same będą wybierać media, w których się reklamują. A finalnie stworzą konkurencję dla innych domów mediowych.
Dotychczas koncerny korzystały z usług domów mediowych, należących do globalnych grup reklamowych.
Dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej Orlenu Adam Burak uważa, że nowy podmiot pojawi się na rynku w ciągu kilku miesięcy. Nazwy nie chciał zdradzić.
Wyjaśnił, że dzięki niemu jego koncern uzyska lepsze warunki szczególnie w internecie czy prasie. I wskazał na kluczowe – z punktu widzenia Orlenu – projekty marketingowe. To Formuła 1 z Robertem Kubicą oraz ewentualny rebranding stacji paliwowych w innych krajach działalności koncernu
Najnowsze
Zembaczyński znów obraża Republikę. Bolą go wpłaty patriotów dla niezależnej telewizji
Niemiecki polityk uważa, że pomnik ku czci zamordowanych przez jego rodaków Polaków... jest zbędny
Kowalski uderza w Tuska ws. ETS2: to jest atak na miliony polskich rodzin