PKP inwestuje w PR. Za dużo wpadek wizerunkowych?

Nowoczesne pociągi Pendolino okazały się źródłem wielu wizerunkowych wpadek dla PKP Intercity. Szefowie spółki postanowi zainwestować w agencję PR, która od tej pory będzie trzymała rękę na pulsie. Za obsługę zapłacą 1,1 mln zł.
Jak donosi portal biztok.pl, do przetargu stanęło 9 agencji: AM Art, Havas PR, Papajastudio, TBT i Wspólnicy, Profile, Glaubicz Garwolińska Consultants, Martis Consulting oraz First PR. Najlepiej oceniania była ostatnia firma i to z nią PKP Intercity podpisało trzyletni kontrakt opiewający na 1 059 030 zł.
Agencja First Public Relations została zarejestrowana już w 1990 r. Do swoich klientów First PR zalicza takie firmy jak Boeing, GE, Roche, PZU, Orlen i Orange, ale także nieistniejącą już od 1991 r. linię lotniczą Pan Am.
Polecamy Poranek Radia
Wiadomości
Obecnie kierujący Instytutem Pileckiego reprezentują wszytko, co wrogie wartościom uosabianym przez Rotmistrza
TYLKO U NAS
Mosbacher: byłam oburzona jak media głównego nurtu zniekształciły moją wypowiedź o polskim prezydencie
Marianna Schreiber znów z Piotrem Korczarowskim! Pokazała zdjęcie z ukochanym, a fani nie kryją emocji
Czarnek: To sygnał do pana Tuska i Żurka. Nie kombinujcie chłopcy, bo jesteśmy w stanie zebrać ludzi i bronić KRS
Krzysztof Skiba i jego młodsza o 26 lat żona świętują 2. rocznicę ślubu! Karolina wyznała mu miłość i zdradziła przezwisko
Najnowsze

Marianna Schreiber znów z Piotrem Korczarowskim! Pokazała zdjęcie z ukochanym, a fani nie kryją emocji

Bp Artur Ważny: za tydzień początek trzeciej peregrynacji Świętego Obrazu Nawiedzenia

Czarnek: To sygnał do pana Tuska i Żurka. Nie kombinujcie chłopcy, bo jesteśmy w stanie zebrać ludzi i bronić KRS
