PKP inwestuje w PR. Za dużo wpadek wizerunkowych?

Nowoczesne pociągi Pendolino okazały się źródłem wielu wizerunkowych wpadek dla PKP Intercity. Szefowie spółki postanowi zainwestować w agencję PR, która od tej pory będzie trzymała rękę na pulsie. Za obsługę zapłacą 1,1 mln zł.
Jak donosi portal biztok.pl, do przetargu stanęło 9 agencji: AM Art, Havas PR, Papajastudio, TBT i Wspólnicy, Profile, Glaubicz Garwolińska Consultants, Martis Consulting oraz First PR. Najlepiej oceniania była ostatnia firma i to z nią PKP Intercity podpisało trzyletni kontrakt opiewający na 1 059 030 zł.
Agencja First Public Relations została zarejestrowana już w 1990 r. Do swoich klientów First PR zalicza takie firmy jak Boeing, GE, Roche, PZU, Orlen i Orange, ale także nieistniejącą już od 1991 r. linię lotniczą Pan Am.
Polecamy Komisja Zbigniew Ziobro
Wiadomości
Premier Wielkiej Brytanii po zamachu na synagogę w Manchesterze mówi o "codziennym zagrożeniu nienawiścią na tle antysemickim"
Tysiące demonstrujących nad Sekwaną. Francuzi nie chcą cięć budżetowych proponowanych przez nowy rząd
Die Welt: Odszkodowania dla żyjących polskich ofiar II wojny światowej powinny być wypłacane natychmiast
Najnowsze

Wieniawa o miłości: „Szukam i wierzę, że się uda”

Premier Wielkiej Brytanii po zamachu na synagogę w Manchesterze mówi o "codziennym zagrożeniu nienawiścią na tle antysemickim"

Dlaczego PO chce zlikwidować CBA? Ostry spór w Republice o walkę z korupcją
