PKN Orlen postanowił wystartować z kampanią mającą na celu promocję polskich soków. To wyraz wsparcia dla pracy polskich sadowników. Narodowy koncern zamierza zintensyfikować strategiczne relacje i usprawnić bieżącą współpracę z krajowymi dostawcami.
„W ramach rozpoczętej dziś akcji #PolskieSoki w ciągu roku planujemy zwiększenie sprzedaży soków od polskich producentów w sieci ORLEN o 150%” – informuje polski koncern.
– Jest to nie tylko wyraz naszego wsparcia dla sadowników i patriotyzmu gospodarczego, ale też wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Według badań opinii aż 87% konsumentów do zakupu produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu – informują pomysłodawcy akcji.
Zobacz najciekawsze tweety z kampanii!
W ramach rozpoczętej dziś akcji #PolskieSoki w ciągu roku planujemy zwiększenie sprzedaży soków od polskich producentów w sieci #ORLEN o 150% pic.twitter.com/OuvC5Drm8x
— ORLEN (@PKN_ORLEN) 31 lipca 2018
Rozpoczęliśmy dziś akcję #PolskieSoki. Jest to nie tylko wyraz naszego wsparcia dla sadowników i #patriotyzm.u gospodarczego, ale też wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wg badań opinii aż 87% konsumentów do zakupu produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu pic.twitter.com/kxrXex96Qe
— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) 31 lipca 2018
Startujemy z kampanią #PolskieSoki, w ramach której nie tylko odpowiadamy na oczekiwania konsumentów, ale wspieramy też sadowników pic.twitter.com/X5q0G5EZxH
— ORLEN (@PKN_ORLEN) 31 lipca 2018
Ja tam wolę nasze Polskie ;) #polskiesoki#polskiprodukt pic.twitter.com/78eDbgPB3G
— Piotr Lisek (@LisekPiotr) 31 lipca 2018