Odzieżowa marka rusza z kampanią promocji "współczesnego oblicza rodziny". Tej w tradycyjnym rozumieniu zabrakło...
Specjalizująca się w produkcji odzieży marka River Island rozpoczęła kampanię, której zadaniem jest promocja "współczesnych oblicz rodziny". Reklama pod szyldem "This Is Family" (przyp. red. "To Jest Rodzina") ukazuje m.in. parę mężczyzn tulących niemowlę lub parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.
Firma powołuje się na statystyki dot. Wielkiej Brytanii. Tam rodzina tradycyjna stanowi mniej niż jedną trzecią ogółu. Mają tam dominować tzw. rodziny mieszane, niebiologiczne, rodziny wieloetniczne, rodziny osób tej samej płci itp. Mimo to, wielopłaszczyznowa rodzina jest w reklamie często pomijana.
Firma utworzyła specjalny hashtag #ThisIsFamily. Pod nim stara się" na nowo zdefiniować stereotyp rodziny i pokazać ją we wszystkich swoich formach".
Akcja reklamowa poprowadzona zostanie w sklepach oraz na należących do River Island kanałach internetowych oraz w mediach cyfrowych i społecznościowych.
Szef marketingu marki River Island Angela Asiedua powiedziała: - Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię.
Sprawę skomentował też dyrektor kreatywny w Studio Blvd. – River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina - nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca.