Portal politykawsieci.pl opublikował analizy, z których wynika, że przekaz Konfederacji opiera się na ataku na Prawo i Sprawiedliwość. Ze statystyk wynika, że przekaz profili wspierających Konfederację opiera się wyłącznie na frontalnym ataku na obecny rząd.
Wczoraj na antenie TVP1 i TVP Info odbyła się debata wyborcza wszystkich komitetów wyborczych startujących w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Podzielono ją na pięć bloków tematycznych. Mimo braku skrajnych emocji i przewidywalnego przebiegu, na jaw wyszły prawdziwe motywacje Konfederacji.
Mimo braku szerszego zainteresowania debatą wśród mediów, Konfederacja jednoznacznie wykorzystała obecność w studio Telewizji Polskiej swojego przedstawiciela, Krzysztofa Bosaka.
"Debata została głównie wykorzystana przez profile wspierające partię #Konfederacja do promocji #Bosak oraz dużej krytyki posłanki #PiS #Wiśniewska, inni kandydaci praktycznie niezauważeni w social media" – czytamy w raporcie.
Portal politykawsieci.pl opublikował też statystyki na Twitterze. Ukazują one falę promocji Konfederacji w mediach społecznościowych.
#TRENDALERT#Konfederacja (dane do 10:00) - zasięg w sieci 1,6 MLN / 6,8 K wzmianek.
— Polityka w sieci (@Polityka_wSieci) 24 maja 2019
TOP wpływ na zasięg:
@gazeta_wyborcza
@KonradPiasecki
@bartlomiejpejo
https://t.co/QfRxwdwWZA pic.twitter.com/fzp6KAozNx
Wczorajsza #debata organizowana przez @tvp_info miała bardzo niskie zainteresowanie ale została w 100% wykorzystana w social media przez @KONFEDERACJA_ do atakowani @pisorgpl i promocji @krzysztofbosak
— Polityka w sieci (@Polityka_wSieci) 24 maja 2019
W ostatnich 24h @KONFEDERACJA_ zyskała 1,4K nowych fanów pic.twitter.com/Zb0Tdx9NrE
Najnowsze
Republika zdominowała konkurencję w Święto Niepodległości - rekordowa oglądalność i wyświetlenia w Internecie