OSP nie chce reklamować piwa. „To przykre i hańbiące”

Oświadczamy, że nie popieramy ani nie weźmiemy udziału w ogłoszonej niedawno akcji ,,Harnaś wspiera strażaków OSP” – poinformowali strażacy z OSP KSRG Łódź Wiskitno.
Firma Carlsberg, właściciel Marki Harnaś, we współpracy ze Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych RP ogłosiła „loterię” – poinformowali druhowie. W skrócie, jak podaje jedna z hurtowni spożywczych, im więcej skrzynek piwa zakupisz, tym więcej głosów otrzyma wskazana przez ciebie jednostka – dodali.
Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP nie chce być kojarzony z piwem. „Nie tędy droga, a zabawa w politykę i dziwne interesy już nie raz pokazały, jakie złe decyzje są podejmowane przez członków Związku OSP RP. Jak widać wizerunkowa porażka podczas ogłoszenia projektu nowej ustawy OSP nie przeszkodziła przedstawicielom Zarządu Głównego Związku OSP RP w rzuceniu sobie pod nogi kolejnej kłody” – uważa zarząd i druhowie OSP KSRG Łódź Wiskitno.
„Nie wyrażamy zgody aby nasza jednostka była utożsamiana z akcją, w której strażak OSP jest wizerunkiem marki piwa. Na przełomie lat włożyliśmy wiele pracy, aby wizerunek strażaka OSP nie kojarzył się z alkoholem, a obecne działania ZOSP RP związane z promowaniem alkoholu zupełnie kłócą się z polityką naszej jednostki” – podsumowali strażacy.
Polecamy Klarenbach. Tu się Mówi
Wiadomości
Sytuacja gospodarcza w Polsce coraz gorsza, a Kotula deklaruje: jest porozumienie z PSL-em w kwestii związków partnerskich
Obajtek tłumaczy sprawę uchylenia mu immunitetu. Mówi o politycznej zemście za połączenie Orlenu z Lotosem
Koalicja 13 grudnia balansuje nad przepaścią. Hołownia ma żądanie, które Tusk traktuje jako "szantaż"
Najnowsze

AKTUALIZACJA
Hamas przyjął plan Trumpa. Koniec wojny!

Tom Rose skomentował nominację na ambasadora USA w Polsce

Zrobili to! GKS Tychy pokonał austriackiego wicemistrza w Hokejowej Lidze Mistrzów
