OSP nie chce reklamować piwa. „To przykre i hańbiące”
Oświadczamy, że nie popieramy ani nie weźmiemy udziału w ogłoszonej niedawno akcji ,,Harnaś wspiera strażaków OSP” – poinformowali strażacy z OSP KSRG Łódź Wiskitno.
Firma Carlsberg, właściciel Marki Harnaś, we współpracy ze Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych RP ogłosiła „loterię” – poinformowali druhowie. W skrócie, jak podaje jedna z hurtowni spożywczych, im więcej skrzynek piwa zakupisz, tym więcej głosów otrzyma wskazana przez ciebie jednostka – dodali.
Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP nie chce być kojarzony z piwem. „Nie tędy droga, a zabawa w politykę i dziwne interesy już nie raz pokazały, jakie złe decyzje są podejmowane przez członków Związku OSP RP. Jak widać wizerunkowa porażka podczas ogłoszenia projektu nowej ustawy OSP nie przeszkodziła przedstawicielom Zarządu Głównego Związku OSP RP w rzuceniu sobie pod nogi kolejnej kłody” – uważa zarząd i druhowie OSP KSRG Łódź Wiskitno.
„Nie wyrażamy zgody aby nasza jednostka była utożsamiana z akcją, w której strażak OSP jest wizerunkiem marki piwa. Na przełomie lat włożyliśmy wiele pracy, aby wizerunek strażaka OSP nie kojarzył się z alkoholem, a obecne działania ZOSP RP związane z promowaniem alkoholu zupełnie kłócą się z polityką naszej jednostki” – podsumowali strażacy.
Polecamy Nasze Programy
Wiadomości
Najnowsze
Stefaniuk: Prokurator, który zatrzymał Romanowskiego, dalej prowadzi sprawę, a powinien być odsunięty