Niemiecka firma i KPH w tęczowym natarciu

Organizacja pozarządowa "Kampania Przeciw Homofobii" wraz z niemieckim Zalando, stworzyły projekt wsparcia dla osób LGBTQIA+.
Projekt ma na celu przedstawienie cierpienia i prześladowania, jakim rzekomo ulegają osoby podpisujące się pod skrót LGBT. Zalando razem z polską firmą MISBHV, stworzyło pięć projektów powstałych z uszkodzonych podczas aktów przemocy wobec osób LGBTQIA+ ubrań.
Niemiecka firma wydała oświadczenie w tej sprawie. Według niego zniszczone ubrania to symbol walki o tolerancję i protest przeciw homofobii - Wspólnym mianownikiem opowiadanych historii nie jest zakorzeniona w nich trauma, lecz chęć dążenia do zmiany i promowania tolerancji. Odzież ma stać się symbolem odwagi i niezłomności społeczności LGBTQIA+, która wciąż walczy w Polsce o równość i szacunek – mówi komunikat.
Projekt ruszył 6 sierpnia i będzie promował filmy w mediach społecznościowych przedstawiające historie dyskryminowanych osób.
KPH po ogłoszeniu wyników prezydenckich atakowało w mediach społecznościowych córkę Andrzeja Dudy. Stowarzyszenie jest również odpowiedzialne za zachęcanie do organizacji "Tęczowych Piątków" w szkołach.
Internauci zarzucają firmie Zalando chęć zarobienia na cudzej krzywdzie.
Dlaczego Kampania Przeciw Homofobii wpadła w ogóle na taki pomysł? To nie jest dobra idea z kilku powodów:
— IdeologischAfval (@everyday_loser) August 6, 2020
- Zarabianie na czyjejś krzywdzie
- Wątpię, że dużo osób będzie chciało nosić ubrania, które zostały zniszczone przemocą wobec mniejszości https://t.co/xysRwCLAte
Polecamy Klarenbach. Tu się Mówi
Wiadomości
Najnowsze

Ideologia klimatyczna zabija przemysł Europy

Paweł Jabłoński pokazał jak próbuje się skręcić sprawę Gawłowskiego

Skandaliczny wpis Tuska. Kompromitacja Zembaczyńskiego. Lis wściekły na Trzaskowskiego. Odlot Wcisło
