Przy pomocy funduszy przeznaczonych na ochronę środowiska ekipa PO-PSL promowała ideologię gender – informuje "Nasz Dziennik". Sprawa wyszła na jaw przy okazji audytu w resorcie, jaki zlecił minister Jan Szyszko.
Chodzi o produkcję i emisję spotów, które miały promować segregowanie domowych odpadów. W spotach wystąpili znany restaurator Wojciech Modest Amaro i krytyk kulinarny Maciej Nowak, którzy tłumaczyli małemu chłopcu, jak segregować śmieci i odpadki w kuchni – czytamy w "Nasz Dzienniku".
Eksperci nie mają wątpliwości, że klipy, które emitowano w stacjach telewizyjnych i w internecie, były „miękkim” promowaniem ideologii gender. – Akcja spotów dzieje się w kuchni, występuje dwóch mężczyzn i dziecko. Dlaczego nie ma w spocie kobiety, która grałaby rolę matki? Jeśli do tego dodamy fakt, że pan Maciej Nowak jest homoseksualistą i nie ukrywa swojej orientacji, a wręcz się nią chwali w mediach, to jak można nie traktować takiej kampanii jako promocji gender, budowania atmosfery akceptacji dla niej? – mówi w rozmowie z gazetą psycholog rodzinny Katarzyna Wieczorek.
Sprawą już zainteresowało się nowe kierownictwo ministerstwa środowiska, które zarządziło audyt w resorcie. Dzisiaj prof. Jan Szyszko ma na jego podstawie przedstawić bilans otwarcia kierowanego przez siebie ministerstwa – czytamy w "Naszym Dzienniku".
Zobacz całość "Bilansu otwarcia przeprowadzonego w Ministerstwie Środowiska"
Polecamy Nasze programy
Wiadomości
Niebezpieczna sytuacja z udziałem pasażerów: Kierowca autobusu chciał uniknąć kolizji, pojazd wylądował na słupie
Kwiecień w Sejmie przypomina, jak pani Kidawa-Błońska szorowała po dnie w wyborach i PO zablokowała wybory!
Myrcha o publikacji „Gazety Polskiej” i kontrowersjach z branżą lichwiarską: „Nie czytam, nie pamiętam”
Sąd pogrążył Bodnara: zatrzymanie posła Romanowskiego było nielegalne. Parlamentarzysta zażąda 200 tys. zł
Najnowsze
Niebezpieczna sytuacja z udziałem pasażerów: Kierowca autobusu chciał uniknąć kolizji, pojazd wylądował na słupie