Wydawca tygodnika „Gazeta Polska” zapowiada drugi etap kampanii promocyjnej nowego formatu „Gazety Polskiej”. Od dzisiejszego wieczoru na antenie Telewizji Republika i w Programie I Telewizji Polskiej premierę mieć będzie nowy spot promocyjny tygodnika.
1 marca br. do sprzedaży trafił nowy, magazynowy format „Gazety Polskiej”. Wejściu nowego formatu na rynek towarzyszyła kampania promocyjna m.in. w sieci sprzedaży, na billboardach, nośnikach LED i monitorach w środkach komunikacji miejskiej, radiu oraz telewizji, w placówkach pocztowych oraz w pociągach. Wówczas spot telewizyjny wyreżyserowany przez Weronikę Wojnach wykorzystywał i odwoływał się do czterech haseł promujących “Gazetę Polską”.
„Nowy spot, którego premiera zaplanowana jest dzisiaj o godz. 19.00 w Telewizji Republika oraz przed głównym wydaniem „Wiadomości” TVP, powstawał wspólnymi siłami podczas kolegiów tygodnika. Miał być autentyczny i pokazać po prostu to z czego jesteśmy dumni.” – informuje Aleksandra Świkszcz, Dyrektor Public Relations.
„Nie musimy niczego wymyślać, bo mamy się czym pochwalić. Przedwojenna tradycja pisma, odważni dziennikarze - w tym najlepsze "pióra" w kraju, świetny nowy layout, liczne kluby Gazety Polskiej, dzięki którym wiemy, że to co robimy ma sens.” - mówi autorka spotu, dziennikarka Gazety Polskiej Magdalena Piejko.
„Zależało mi też, żeby w tle wybrzmiała, osobiście dla mnie ważna i dotycząca również mnie, swoista ‚sztafeta pokoleń’. Gazeta Polska, szczególnie po katastrofie smoleńskiej, przyciągała młodych ludzi, którzy gdyby nie to miejsce i odważna postawa starszych dziennikarzy (wyrzucanych często przy tej okazji z innym mainstreamowych mediów) nigdy nie zajęliby się dziennikarstwem” - dodaje.
Spot będzie równolegle emitowany w mediach społecznościowych na stronach tytułów związanych ze Strefą Wolnego Słowa.
Przed Państwem nowy spot promocyjny #GazetaPolska!#TygodnikNiepodległegoPolaka #TygodnikLepszegoSortu #BezResortowychDzieci #spot #reklama pic.twitter.com/eETv9ITY3b
— Gazeta Polska (@GPtygodnik) 4 kwietnia 2017