Masz dość reklam? Teraz wprowadza je Facebook Messenger

Komunikator od społecznościowego giganta zaczął wyświetlać reklamy już w styczniu tego roku. Dotyczyło to jednak Australii i Tajlandii, które miały posłużyć jako poligon doświadczalny. Jak możemy się domyślać, rozwiązanie przyniosło oczekiwany efekt, ponieważ Facebook zdecydował się na wprowadzenie reklam na rynku globalnym.
– Elementy sponsorowane będą wyświetlane na głównym ekranie aplikacji i pojawią się pod sekcją Aktywni teraz. Będą to dosyć duże karty, które zostaną odpowiednio oznaczone – poinformował Stan Chudnovsky, szef Messengera.
Jak dodał, reklamy będą reklamy będą mogły być wyświetlane także w poszczególnych oknach rozmowy.Będzie to jednak możliwe, gdy dana osoba już wcześniej rozpocznie konwersację z przedstawicielem wybranej firmy i ten będzie mógł przesłać ofertę sponsorowaną.
Z informacji przekazanych przez Chudnovsky'ego wynika, że wszyscy użytkownicy Messengera zaczną widzieć reklamy do końca tego roku i ich wdrażanie ma przebiegać falowo. Popularny komunikator ma już 1,2 mld użytkowników miesięcznie i nie dziwi, że Facebook chce go w ten sposób monetyzować.
Polecamy Hity w sieci
Wiadomości
Najnowsze

KMŚ: Wielcy faworyci odpadli z turnieju! Fluminense i Al Hilal z awansem do ćwierćfinału

Nie mamy już kontroli nad granicą. "Codziennie przechodzą do Polski setki migrantów"

"Widzowie załamani: 'Co to było?' TVP zakończyło koncertem prezydencję w UE

PILNE: Prokuratura nie chce oskarżać obrońcy granicy, podinsp. Tomasza Waszczuka

"Mrożą ceny", ale podnoszą opłaty! Tusk obiecywał koniec drożyzny – jest gorzej!

Jest deklaracja, czy będzie praktyka? Tusk: przywracamy czasową kontrolę na granicy z Niemcami i z Litwą
