Masz dość reklam? Teraz wprowadza je Facebook Messenger

Komunikator od społecznościowego giganta zaczął wyświetlać reklamy już w styczniu tego roku. Dotyczyło to jednak Australii i Tajlandii, które miały posłużyć jako poligon doświadczalny. Jak możemy się domyślać, rozwiązanie przyniosło oczekiwany efekt, ponieważ Facebook zdecydował się na wprowadzenie reklam na rynku globalnym.
– Elementy sponsorowane będą wyświetlane na głównym ekranie aplikacji i pojawią się pod sekcją Aktywni teraz. Będą to dosyć duże karty, które zostaną odpowiednio oznaczone – poinformował Stan Chudnovsky, szef Messengera.
Jak dodał, reklamy będą reklamy będą mogły być wyświetlane także w poszczególnych oknach rozmowy.Będzie to jednak możliwe, gdy dana osoba już wcześniej rozpocznie konwersację z przedstawicielem wybranej firmy i ten będzie mógł przesłać ofertę sponsorowaną.
Z informacji przekazanych przez Chudnovsky'ego wynika, że wszyscy użytkownicy Messengera zaczną widzieć reklamy do końca tego roku i ich wdrażanie ma przebiegać falowo. Popularny komunikator ma już 1,2 mld użytkowników miesięcznie i nie dziwi, że Facebook chce go w ten sposób monetyzować.
Polecamy Komisja Zbigniew Ziobro
Wiadomości
Premier Wielkiej Brytanii po zamachu na synagogę w Manchesterze mówi o "codziennym zagrożeniu nienawiścią na tle antysemickim"
Tysiące demonstrujących nad Sekwaną. Francuzi nie chcą cięć budżetowych proponowanych przez nowy rząd
Die Welt: Odszkodowania dla żyjących polskich ofiar II wojny światowej powinny być wypłacane natychmiast
Najnowsze

Liga Konferencji: Raków zwycięski, Legia z wpadką

Żurek kasuje losowanie sędziów? Opozycja ostrzega przed atakiem władzy na sądownictwo

Wieniawa o miłości: „Szukam i wierzę, że się uda”
