Przejdź do treści
LINK4 nagrodzony srebrnym Effie
Telewizja Republika

Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” została doceniona przez specjalistów z branży. Właśnie otrzymała srebrną statuetkę Effie Awards 2017, czyli prestiżową nagrodę za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

 

W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”. Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do muzyki znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela. 

 

– Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała w poniedziałkowy wieczór srebrną statuetkę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

 

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i wysokimi wynikami biznesowymi. 

 

A pod tym względem LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. Dzięki dużej sprzedaży w Internecie w ciągu półtora roku firma zwiększyła przypis z 500 milionów do miliarda złotych, dzięki współpracy z Googlem i multiagencjami.

 

Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł „Lamparta Biznesu” za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku „Rzeczpospolita” i Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej” w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. A miesięcznik ekonomiczny „Home&Market” docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert – „Bezpieczna jazda z LINK4”.

Telewizja Republika

Wiadomości

Hanna Gronkiewicz-Waltz wraca do wielkiej polityki. Zobacz kogo zastąpi!

Choć straciła dom, zdołała uratować życie

Michael Jordan w końcu sprzedał swoją rezydencję w Chicago

Szczucki: dla rządu Tuska interesy obywatelu schodzą na dalszy plan

KRS nie ma złudzeń: obecny rząd nie jest „organem tożsamym do Rady Ministrów”

Takiej paskudnej ustawki dawno nie było! „Jest pan wielki!” - padło pod adresem Tuska

Zapadł pierwszy wyrok ws. szabrownika. Zobacz ile dostał!

W Singapurze Red Bull chce odzyskać pozycję lidera

Prezydent podziękował służbom! [wideo]

Ruszczyński: Tusk zareagował z dużym opóźnieniem

Marzy Ci się życie w Grecji? Ta oferta jest dla Ciebie!

Rząd Tuska zawiódł. Teraz będzie kneblował za informowanie o tym

Pekiński turniej China Open bez Igi Świątek

NEWS Niezalezna.pl: Narażone bezpieczeństwo państwa

Są zmiany. Gdzie będzie obowiązywał stan klęski żywiołowej?

Najnowsze

Hanna Gronkiewicz-Waltz wraca do wielkiej polityki. Zobacz kogo zastąpi!

KRS nie ma złudzeń: obecny rząd nie jest „organem tożsamym do Rady Ministrów”

Takiej paskudnej ustawki dawno nie było! „Jest pan wielki!” - padło pod adresem Tuska

Zapadł pierwszy wyrok ws. szabrownika. Zobacz ile dostał!

W Singapurze Red Bull chce odzyskać pozycję lidera

Choć straciła dom, zdołała uratować życie

Michael Jordan w końcu sprzedał swoją rezydencję w Chicago

Szczucki: dla rządu Tuska interesy obywatelu schodzą na dalszy plan