Przejdź do treści
LINK4 nagrodzony srebrnym Effie
Telewizja Republika

Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” została doceniona przez specjalistów z branży. Właśnie otrzymała srebrną statuetkę Effie Awards 2017, czyli prestiżową nagrodę za najbardziej efektywną kampanię marketingową.

 

W nagrodzonej reklamie została wykorzystana melodia „Yes sir, I can boogie”. To nagranie hiszpańskiego duetu Baccara stało się w 1977 roku europejskim hitem, pierwszym w historii „przebojem lata”. Na tym pomyśle – piosenek z tekstem promującym produkty LINK4, a nagranych do muzyki znanych przebojów – jest oparta cała kampania reklamowa ubezpieczyciela. Piosenki śpiewa Kasia Moś, która zanim w 2017 roku została finalistką Eurowizji, była znana właśnie z tych reklam. Rok temu reklama LINK4 „O to chodziło”, śpiewana właśnie przez Moś, dostała brązową statuetkę w Effie. Tegoroczna srebrna nagroda jest więc już drugim wyróżnieniem dla polskiego ubezpieczyciela. 

 

– Szczególnie ważne jest to, że te nagrody przyznali nam najwięksi specjaliści w branży – mówi dyrektor pionu marketingu LINK4 Patrycja Kotecka, która wraz z zespołem odebrała w poniedziałkowy wieczór srebrną statuetkę na gali zorganizowanej w Operze Narodowej w Warszawie.

 

W jury konkursu zasiadają praktycy, którzy na co dzień zajmują się komunikacją marketingową, tworzą reklamy i opracowują strategie promocji marki i sprzedaży, a także dziennikarze i przedstawiciele instytutów badawczych. Oceniają efektywność kampanii, które wyróżniają się zarówno działaniem komunikacyjnym na rynku, jak i wysokimi wynikami biznesowymi. 

 

A pod tym względem LINK4 radzi sobie bardzo dobrze. Dzięki dużej sprzedaży w Internecie w ciągu półtora roku firma zwiększyła przypis z 500 milionów do miliarda złotych, dzięki współpracy z Googlem i multiagencjami.

 

Effie to niejedyne wyróżnienia, jakie w ostatnim czasie dostał LINK4. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł „Lamparta Biznesu” za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku „Rzeczpospolita” i Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej” w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. A miesięcznik ekonomiczny „Home&Market” docenił kreatywność LINK4 i na liście najciekawszych innowacji 2016 roku umieścił rozwiązanie telematyczne wprowadzone przez LINK4 wspólnie z Naviexpert – „Bezpieczna jazda z LINK4”.

Telewizja Republika

Wiadomości

„Zniszczę pana wizerunek”, czyli kolejna afera z ministrem od Tuska!

TRZEBA ZOBACZYĆ!

UWAGA: Brutalnie pobity ks. Lachowicz żyje! [KOMUNIKAT]

Pobił mężczyznę i groził mu bronią. Kazała mu... partnerka

TVN24 ma problemy z matematyką. Mylą 2 z 5. Dyskalkulia?

Czyje wpływy będzie jeszcze badał gen. Stróżyk?

Niespodziewane poparcie dla Trumpa w ostatnim dniu kampanii

Sensacje TVN i onet.pl wyssane przez sztuczną inteligencję. Pozew

Bez względu na wyborczy wynik Trump odmienił nasze myślenie

Na żywo z Grand Rapids: Ostatni wiec Donalda Trumpa

Ukradli psa 8 lat temu. Jak udało mu się wrócić do właścicieli?

ONZ piętnuje działania Korei Północnej. Nie ma to znaczenia

Prezydent nakazał natychmiastowe uwolnienie 29 nastolatków, którym groziła kara śmierci

Myślał, że ma w ręku broń. Zabił czarnoskórego. Jaki będzie wyrok

Trump: idźcie i głosujcie. Świat będzie wam wdzięczny!

Neymar nie ma szczęścia. Powrócił po kontuzji. Zagrał pół godziny

Najnowsze

„Zniszczę pana wizerunek”, czyli kolejna afera z ministrem od Tuska!

Czyje wpływy będzie jeszcze badał gen. Stróżyk?

Niespodziewane poparcie dla Trumpa w ostatnim dniu kampanii

Sensacje TVN i onet.pl wyssane przez sztuczną inteligencję. Pozew

Bez względu na wyborczy wynik Trump odmienił nasze myślenie

UWAGA: Brutalnie pobity ks. Lachowicz żyje! [KOMUNIKAT]

TRZEBA ZOBACZYĆ!

Pobił mężczyznę i groził mu bronią. Kazała mu... partnerka

TVN24 ma problemy z matematyką. Mylą 2 z 5. Dyskalkulia?