"Kraków potrzebuje metra, a nie dyskusji o metrze". Małgorzata Wasserman rusza pełną parą. ZOBACZ najnowszy spot wyborczy!
"Zanim podjęłam decyzję o kandydowaniu na urząd Prezydenta Krakowa, długo analizowałam obecną sytuację naszego miasta. Zastanawiałam się, czego dzisiaj potrzebuje Kraków, jak chcą żyć jego mieszkańcy, czy czegoś im brakuje, co im doskwiera, co denerwuje, a co niezmiennie jest powodem do dumy" – czytamy na stronie Małgorzaty Wasserman, kandydatki o fotel prezydenta Krakowa. Dziś przyszedł czas na prezentację spotu!
"Myślę, że mieszkańcy Krakowa nie mają już czasu, by czekać, aż będzie żyło się im lepiej i łatwiej. Przed Krakowem pojawiają się coraz większe możliwości, a ja gwarantuję, że w przypadku mojej wygranej w wyborach samorządowych, w pełnie te możliwości wykorzystamy" – wskazuje kandydatka z ramienia Prawa i Sprawiedliwości.
Dlaczego?
- Kraków zasługuje na odpowiedzialne decyzje
- Kraków potrzebuje metra, a nie dyskusji o metrze
- Kraków potrzebuje czystego powietrza, a nie zapewnień, że walczy się ze smogiem
- Kraków potrzebuje kompleksowego systemu monitoringu, a nie zaledwie kilku kamer, które nie spełniają swojej funkcji
- Kraków potrzebuje terenów zielonych
- Kraków potrzebuje opieki medycznej, jaką dodatkowo samorząd może zapewnić mieszkańcom
- Kraków potrzebuje nowoczesnego systemu oświaty i opieki nad dziećmi, a nie opowiadania o dobrej szkole
"Każdą z powyższych potrzeb możemy zaspokoić na poziomie samorządu! Kraków to mieszkańcy i ich potencjał, który należy uwolnić, proponując im większe możliwości i dając prawo do głośnego wyrażania swoich myśli" – czytamy w apelu polityk.
Dziś na profilu Małgorzaty Wasserman na Twitterze pojawił się najnowszy spor wyborczy? Jak wypada na tle konkurencji?
Z wielką dumą przedstawiam Państwu mój spot wyborczy!
— M. Wassermann (@wassermann_ma) 11 października 2018
Poznaj moje pomysły na Kraków na stronie https://t.co/vsRrh4Dyt6#PaktdlaKrakowa #NowyPrezydentWiększeMożliwości #WassermannPrezydentem #Wybory2018 #Kraków #popieramWassermann pic.twitter.com/BW3rx1KBN0